Home E-mail - nezapomeň zaměnit slovo zavináč za znak

Akce v roce 2011

8. 3. 2011 t 21.18 [Speed, ČMP, Inlajn.Cz - Team]tisk

Co přináší rok 2011 v bruslařském dění? Budou nebo nebudou nějaké závody? Jak to vypadá s Českomorvským pohárem? A co nějaké novinky a netradičnosti? Stručně řečeno: všechno bude. Obsáhleji řečené čtěte dále.

Českomoravský pohár Inlajn.Cz

Na českých a moravských silnicích již dobře zabydlený seriál se po několika letech ocitl na křižovatce svého bytí a nebytí. Z velké části k tomu přispěl i odchod spolupořádající agentury Sportgroup.Cz. Pro rok 2011 jsme proto zvolili trochu úspornější variantu a čeká nás tak pouze 5 závodů zato v tradičních a ověřených lokalitách.

28. 5. 2011 Napajedla
19. 6. 2011 Stožec + Kvilda (zvažujeme změnu termínu vzhledem k WIC Ostrava)
31. 7. 2011 Opava
27. – 28. 8. 2011 Liberec + Ještěd
1. 10. 2011 Račice (zvažujeme změnu termín s ohledem na MČR v maratónu)

Novinka: Celkové pořadí budeme určovat součtem dosažených časů ve všech závodech, podobně jako při etapových závodech cyklistů. Vyhraje ten, kdo dojede do cíle v njkratším součtu časů.

JRBS 2011 – Jarní rychlobruslařské setkání 2011

V roce 2011 přinášíme do našich luhů a hájů zatím nepoznanou dimenzi bruslení. Ačkoliv se rychlobruslení v ČR rozvíjí vysokou rychlostí, zatím se velice málo času věnovalo tomu, jak opravdu efektivně trénovat a většina toho, co umíme pochází ze sledování videí na Youtube nebo čtení zahraničních webů. Rozhodli jsme se proto uspořádat od 14. do 17. dubna 2011 rychlobruslařské soustředění pod vedením Sootyho Atkinsona se Sk8skool.Dk. Podrobnosti a příhláška.Podrobnosti a příhláška.

Novinka: Celá akce je novinka. Něco takového v ČR ještě nebylo.

LIPO 2011

Třetí ročník série odpoledních závodů ve sportovním areálu Vesec přináší několik novinek najednou. Tradičně bude rozdělen do dvou částí – dětské závody a dospělácké závody.

Novinky: Dětské závody se pojedou jako víceboj, což znamená, že si malí závodníci zazávodí výrazně víc než doposud. Dospělácké závody pak budou mít jeden speciální závod navíc. Podařilo se domluvit spolupráci s pořadateli závodu Europa Marathon a tak bude třetí závod série probíhat v zahraničí. Přesněji řečeno v Görlitz. Více se dozvíte na stránce LIPO

Sdílejte článek kliknutím na ikonku oblíbené sociální sítě

30 komentářů | 2624 přečtení

Diskuse

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

Přidal(a): Libor 11. 3. 2011 P 23.46 V Plzni tentokrát nic?
[1] : : : reaguj :

V Plzni nebude závod ČMP? Bude se tu otevírat nová dráha na Borské přehradě, možná by za to stálo první etapu poháru ještě vrátit sem. Nebo už není cesta zpět?

Přidal(a): Libor 11. 3. 2011 P 23.51
[2] : : : reaguj :

http://umo3.plzen.eu/download.aspx?… – tady je propagační leták. Bude se otevírat v dubnu. Co vy na to?

Přidal(a): HonzaH 12. 3. 2011 So 09.53 Plzen
[3] : : : reaguj : web

[2] Libor: [1] Libor: Závod na 21km na 400m okruhu není příliš atraktivní. Sám jsem areál ještě neviděl, ale myslím, že je tam nepravidelná 400m dráha a to neni pro závody ideální.
Případně na emailu honza(zavináč)inlajn.cz můžeme probrat podrobnosti.

Přidal(a): Peťa 12. 3. 2011 So 10.00
[4] : : : reaguj :

Škoda Černošic. Nebylo by lepší vyměnit je za Račice, kde trať není zdaleka tak atraktivní?

Přidal(a): Michal V - JBC 13. 3. 2011 Ne 15.15 Plzeň,Račice
[5] : : : reaguj :

Té Plzně je opravdu škoda. Lopatárna se mi zdá jako ideální trať. Je s ní nějaký problém? Souhlasím, že 400 m okruh je na závody hodně malý. Nadruhou stranu se přimlouvám za Račice, to je podle mě to nejlepší co u nás máme a dají se zde zajet ty nejlepší časy.To jsem si dovolil reagovat na příspěvek jestli Černošice nebo Račice, ale nejraději bych jel oboje.Každý má svý.Ale ať už to dopadne jakkoliv, už se moc těším na závody.

Přidal(a): Balud 14. 3. 2011 Po 11.02 Plzeň, Černošice a tak dále
[6] : : : reaguj : web

Důvody, proč něco není tak, jak jste byli zvyklí jsou mnohem prozaičtější než by se zdálo :-)
Letošní sezóna je bohužel chudá z toho důvodu, že na víc zábavy zatím nejsou finance. Uspořádání závodů je finančně docela náročná záležitost, která předpokládá účast silného partnera. Toho se nám pro letošní sezónu sehnat zatím nepodařilo a tak nejsilnějším partnerem zůstávají lokální pořadatelé, se kterými již dlouhá léta spolupracujeme a kterým patří obrovský dík za to, že v současné nelehké situaci se rozhodli ČMP podpořit.
Současně s tím nechceme nijak radikálně zvyšovat startovné, protože si uvědomujeme že už tak je pro vás všechny celá sezóna hodně nákladná na cestování, materiál atd.
Jedinou cestou tak v tuhle chvíli je redukce počtu závodů. Jakékoliv další nápady a návrhy spolupráce uvítáme.

Přidal(a): Libor 17. 3. 2011 t 08.22 Parametry závodu
[7] : : : reaguj :

Možná se zeptám na úplnou blbost. Ale je nutné mít vždycky v hlavním závodě půlmaraton? Nešlo by to podobně jako u lyžařů/cyklistů proložit nějakým „sprintem“ nebo „prologem“? Pak by mohla být 400 m trať zajímavá, ne?

Přidal(a): Balud 17. 3. 2011 t 13.02 re: Parametry
[8] : : : reaguj : web

[7] Libor: Nutné to samozřejmě není. Je to spíš u nás zvyklost. Vezmi si třeba Stožec, nebo Liberec. To jsou závody s jiným formátem. Nicméně ten problém Plzně fakt není v trati. Lopatárna je k dispozici a je super. Problém jsou peníze – těch je málo a proto jsme byli nuceni seškrtat některé závody a Plzeň holt neprošla sítem.

Přidal(a): Martin Hejný 20. 3. 2011 Ne 21.56 výmluvy
[9] : : : reaguj : web

Nesvalujte vinu na někoho jiného, tím méně na „neférový odchod“. To že M.D. odešel neznamená že „jedni pracují a druzí neplatí“. Již jen skutečnost, že většinu závodů, které organizoval pod hlavičkou ČMP se letos rozhodl raději organizovat sám (mimochodem s nižším nebo i nulovým startovným) svědčí o něčem docela jiném, že?

Přidal(a): Martin Hejný 21. 3. 2011 Po 20.47 komentář agentrury Sportgroup, upřesnění k Račicím 2011
[10] : : : reaguj : web

V záležitosti proklamovaného „neférového odchodu“ jsem sehnal vyjádření druhé strany, tedy agentury SportGroup, zastoupené Ing. Dvořákem. Vyjádření naleznete zde (v kometáři naleznete i informace o in-line maratonu, pořádaném toutéž agenturou, který proběhne 2.10.2011 v Račicích): http://www.bsorabbit.eu/komentare.html

Přidal(a): Rosťa 22. 3. 2011 t 08.41
[11] : : : reaguj :

…klasik by řekl…„Já spíš myslím, že tady lidi málo hulej. Kdyby víc hulili, tak by si nemohli tolik lhát. Možná by se i přestali opouštět. Hulení tady prostě zatím nemá vybudovanou tradici…“

Přidal(a): Jirka 22. 3. 2011 t 21.39 Kalendář 2011
[12] : : : reaguj :

Ahoj lidi, současný vývoj mne vůbec nepřekvapil. Upřímně, před několika roky jsem se opravdu divil, jak to vše fungovalo. Považoval jsem to však vždy jen za otázku času, než sponzor prokoukne, že na závody chodí z 90% stále ti samí nadšenci, a že za vložené peníze získávavá jen malou publicitu. I konkurenční LIL si asi na letošek hledá někoho jiného, po Liglasu to vypadá na sázkovou kancelář Chance, viz jejich Facebook. Letos, pokud zdraví vydrží, to asi nějak namíchám z ČMP, LILu a zahraničních závodů. Ta poslední možnost je ovšem hodně nákladná: startovné 20 a více éček a k tomu náklady na naftu – hrůza, za to se však jedná často o velmi pěkné závody. Filozofická otázka: Kolik by stálo v ČR na startu lidí při startovném 500 – 700 Kč? Samozřejmě, pro Němce není 20 – 25 EUR to samé, co pro Čecha. V každém případě, velký dík Víťo i za omezený kalendář závodů, rád přijedu a obsadím tradiční poslední místo. :-D

Přidal(a): Peťa 23. 3. 2011 St 04.37
[13] : : : reaguj :

Letos se chystáme objet celý ČMP. Díky, Víťo!

Přidal(a): Peťa 23. 3. 2011 St 04.45
[14] : : : reaguj :

[11] Rosťa:Ano. Dokonale zhulení králíci dupou a dupou…

Přidal(a): Martin Hejný 23. 3. 2011 St 23.03 Ano, dupou...
[15] : : : reaguj : web

[14] Peťa: …ono je možná, milý Péťo, lépe dupáním upozorňovat na lži, nepravosti a dezinformace, než se tetelit na hnoji podprůměrnosti a vinu za nedostatky převádět jinam. Jenom podotku, že k obhajobě Martina Dvořáka nemám žádný osobní důvod, ne jiný než ten, že právě M. Dvořák přinesl do světa inlajnů atraktivní závody, média a silného partnera, což mohu, na rozdíl od invektiv vedení ČMP, doložit fakty, např.: Račice, závod na Jižním obchvatu Prahy, přítomnost ČT, partnerství O2 atd. Konečně, prostor k vyjádření dostaly obě strany, což takhle nyní počkat na to, jaká fakta nám přinese rok 2011, kdo uspořádá kolik závodů a na jaké úrovni, s jakým zajištěním, na jakém povrchu atd.? V říjmu uvidíme, komu zůstane máslo na hlavě, co Ty na to? Pár zajímavých informací o závodech pořádaných v tomto roce SportGroupem (kromě maratonu v Račicích 2.10., kterou jsem již pustil do světa) mám, ale ty zatím nebudu prezentovat, ono se vše ukáže a vyjasní postupně samo. Anebo nech oči zavřené a v přátelském objetí s Víťou přijeďte do Račic 1.10 na annoncované rychlobruslařské klání… jen místo bruslí vemte velký buben na povzbuzování dračích lodí, protože jinak nezbude než si tam čmárat na asfalt kosočtverce… Sallam Alejkum!

Přidal(a): Honza 24. 3. 2011 t 10.54
[16] : : : reaguj :

Koukám, že se nám to tady pěkně hejníííí. Profláknuté tlačení dcerky v závodě a hned tolik špíny na ČMP. Počkáme co přinesou králici inline bruslení… zatím je jejich konto prázdné…-))

Přidal(a): Balud 24. 3. 2011 t 11.54 jediné a poslední vyjádření k tématu
[17] : : : reaguj : web

Re: [10] Martin Hejný:
Martine, v drtivé většině věcí, o kterých píšeš s Tebou souhlasím a nikdy jsem netvrdil opak.
Máš pravdu, když říkáš, že Sportgroup (nebo chceš-li Martin Dvořák) pomohl rozvoji ČMP.
Máš pravdu, když říkáš, že Sportgroup přivedl k ČMP O2.
Máš pravdu, když říkáš, se Sportgroup stál u zorganizování famózního závodu na Pražském okruhu.
A máš pravdu ve spoustě dalších věcí.
Spolupráce Inlajn.Cz a Sportgroup.Cz byla pro všechny bruslaře v ČR obrovským posunem vpřed a já si toho, co Martin Dvořák pro nás všechny udělal, obrovsky cením.
Plně respektuji právo každého na jeho vlastní názor a očekávám, že stejně tak přistupují ostatní ke mě. Názory si každý vytváříme na základě faktů, zkušeností a vlastního vnímání událostí. Každý z nás zná jinou množinu faktů, má jiné zkušenosti a vidí události nebo fakta vlastním pohledem. Z toho plynou i rozdílné názory a jejich prezentace.
Protože s Martinem Dvořákem máme názor na náš obchodní vztah založený smlouvou (jejíž obsah považuji za obchodní tajemství) rozdílný, nezbývá než vyčkat rozhodnutí nezávislé instituce a toto rozhodnutí pak respektovat. Do finálního rozhodnutí se již nebudu v jakékoliv internetová diskuzi k tomuto tématu vracet. Nicméně, stejně jako loni po Plzni Ti nabízím osobní setkání, kde si můžeme o všem, co Tě ve vztahu ke mě nebo Inlajn.Cz trápí promluvit.
Končím tuto debatu a věřím, že všichni rozumně uvažující lidé udělají totéž.
Víťa Žalud v inlajn světě známý jako Balud

Přidal(a): Martin Hejný 24. 3. 2011 t 13.42 ad jediné a poslední
[18] : : : reaguj : web

[17] Balud: Víťo, tohle vyjádření samozřejmě beru jako relevantní, jen mi v jeho kontextu uniká důvod toho prvotního výpadu, ale máš pravdu, že není dobré to řešit na veřejně přístupném fóru, z větší části anonymním. Osobně bych možná viděl jako inlajnům prospěšný pokus nějak se ještě se SportGroupem dohodnout, protože když je vzájemná vůle, věci se obvykle daří, ale je to jen můj soukromý názor. Loni po Plzni bylo již bohužel pozdě sdělovat si názory ex post, myslím, že osobní jednání mělo předcházet onomu rozhodnutí o diskvalifikaci, ale to teď nechme být. Pokud je něco, co by mezi námi mělo být řešeno, popř. něco, co bych ve věci uskutečňování inlajn závodů (jakýchkoliv) mohl udělat, kontaktuj mě, prosím, přímo do mailu, který tu zveřejnuji, je funkční, na dalším postupu se domluvíme tam a výlučně již neveřejně, což ostatně i navrhuješ v příspěvku, na který reaguji. Martin

Přidal(a): Petr 2. 4. 2011 So 01.03 stránky LILu nefungují
[19] : : : reaguj :

tak slohovky pana Hejnýho odnesly stránky inlajnu…právě nedávno mě napadlo, kde se asi prezentuje. On Martin Plecitý asi ví, proč neumožnil diskusi na svých stránkách…je to jen obrana proti opakování katastrofických scénářů pana Hejnýho z minulého roku, kterými kazil náladu většině diskutujících. Hejný, Hejný, kdyby si radši trénoval a překvapil nás svými výkony a ne exibicionismem na netových diskuzích …ale nic ve zlým, ber mě s rezervou ;-)

Přidal(a): Jirka 5. 4. 2011 t 06.42 stránky LILu nefungují
[20] : : : reaguj :

[19] Petr: skutečně, nefungují už podezřele dlouho.

Přidal(a): Rosťa 6. 4. 2011 St 18.43
[21] : : : reaguj :

[20] Jirka:Loni se taky rozběhly až kolem velikonoc :-)

Přidal(a): Vlado 17. 4. 2011 Ne 22.43 Stožec - termín?
[22] : : : reaguj :

Má otázku – uvažuje sa reálne o zmene termínu Stožec + Kvilda? Vzhľadom na kolidovanie termínu s Ostravou by to asi výrazne poznačilo účasť na obidvoch akciách, pre obidve akcie by to bola škoda. Preto sa prihováram za zmenu a čo najskoršie oznámenie nového termínu, keďže asi nielen ja si snažím urobiť plán pretekov. Ďakujem…

Přidal(a): Jarhan 18. 4. 2011 Po 14.29
[23] : : : reaguj :

Kolize termínu Stožce s Ostravou přece žádná není. WIC v Ostravě je 18. 6. a Stožec se jede 19. 6. 2011… Tedy pokud není pro někoho přesun problém… [22] Vlado:

Přidal(a): Vlado 18. 4. 2011 Po 22.57 Stožec to Jarhan
[24] : : : reaguj :

No vzhľadom na predpokladaný časový program WIC v Ostrave + presun + ranný „nástup“ v Stožci sa mi vytráca pohoda okolo závodu v Stožci, degraduje sa to na čiste absolvovanie závodov. Osobne by som sa prihováral za zmenu termínu závodu v Stožci, prázdninový termín sa mi páčil viac, aj s ohľadom na možnosť stráviť na Šumave víkend, prípadne s rodinou… To ako námet na základe poznámky v termínovke, že sa uvažuje o zmene termínu.

Přidal(a): rené 19. 4. 2011 t 07.51 Stožec na prázdniny
[25] : : : reaguj :

Zdravím,taky se přimlouvám-Stožec na prázdniny.Šumava je pro každého daleko a prázdniny lákají to spojit s více dny na Šumavě.

Přidal(a): peťa 19. 4. 2011 t 08.37
[26] : : : reaguj :

Taky mě překvapilo, že Šumava je mimo prázdniny. I já se přimlouvám za změnu termínu, je-li možná.

Přidal(a): Balud 19. 4. 2011 t 10.14 Termín Stožce je v ladění
[27] : : : reaguj : web

Ahoj, termín Stožce je v ladění. Problém je v tom, že termíny se domlouvají skoro rok předem a když se pak najednou objeví nějaký závod, který s tím jde do konfliktu, tak je velice obtížné ty termíny měnit. Kluci ze Ski Šumava dělají maxim pro to, aby našli termín, který bude co nejpříhodnější.

Přidal(a): Jarhan 20. 4. 2011 St 07.53 Dík za ladění...?
[28] : : : reaguj :

Některým se změnou termínu vyhoví, některým tím ale vzniknou problémy, protože si už v předstihu zajistili ubytování a zaplatili zálohu… Nerozumím tomu, proč zase ustupovat Life… Inlajn.Cz zveřejnilo termíny dřív a přestože chápu, že WIC je něco jiného, nevím proč měnit termín. Navíc se nejedná o jeden den. Holt to bude náročnější víkend. Jinde v cizině, např. v Německu se v jednom termínu jede víc závodů různých pořadatelů a každý si musí vybrat, co pojede…

Přidal(a): Petr Inlajn Vašek 20. 4. 2011 St 18.19
[29] : : : reaguj :

Já už jsem v tom termínu zaplatil dovolenou na Šumavě, takže změna je pro mě taky na ...... :-P

Přidal(a): Vlado 20. 4. 2011 St 21.38
[30] : : : reaguj :

No celé mi to pripadá skôr ako „vojna“ medzi LIL a Inlajn, nakoľko &stožec mal vlani aj predvlani termín prázdninový a predbežný termín WIC v Ostrave bol známy už dávno, len pokiaľ viem, LIL malo zase problémy s webstránkou. Aj keď sa k tomu môžem vyjadriť len „zboku“, myslím si, že by bola škoda pre Stožec nechať ho v termíne víkendu WIC. Považujem za scestné porovnávať ČR s Nemeckom – šírka základne, kvalita špičky, počet závodov v sezóne. Čo myslíte, koľko ľudí sa presunie z Ostravy na Šumavu? Na 1 deň? Keď Šumava práve začala s imidžom pohodového víkendu, spojeného s atmosférou, náladou a závodmi k tomu. Btw – keď pre Jarhana nie je presun problém – 30.4. je pretek na 40,5 km v Michalovciach, nasledujúci deň 1.5. je v Hradci 1. závod LIL – koľko ľudí absolvuje obidva závody? Aby som to nenaťahoval – myslím, že závody sa robia pre ľudí a pre radosť. Tak skúste nájsť cestu, ako sa to dá… Ďakujem. Ešte poznámka – LIL na tento rok nezaradil žiadne závody na Slovensku, takže osobne by ma mrzelo ďalšie obmedzenie.

*
  Gravatar povolen.
Komentář *
Kliknutím vložíš:
Vlo� smajla :-) Vlo� smajla :-( Vlo� smajla ;-) Vlo� smajla :-D Vlo� smajla 8-O Vlo� smajla 8-) Vlo� smajla :-? Vlo� smajla :-x Vlo� smajla :-P Vlo� smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.