Home E-mail - nezapomeň zaměnit slovo zavináč za znak

Výsledky - Den na kolečkách

23. 5. 2010 Ne 00.06 [bleskové zpávy, ČMP]tisk

Zaříkávači deště splnili své úkoly a tak jsme v Plzni měli celý den parádní počasí a užili si myslím výborné závodění. Jistě jste všichni zvědaví na oficiální výsledky, tak čtěte dál.
Tradiční diplomy budou, za pár dní.

Přepínání mezi jednotlivými závody najdete dole na konci článku. Současně tam najdete i odkazy na stažení výsledků v pdf či xls.

Výsledky ke stažení

Výsledky PDF
Výsledky XLS
Výsledky HTML

Sdílejte článek kliknutím na ikonku oblíbené sociální sítě

0 | 2060 přečtení

Diskuse

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

Přidal(a): Lukas 23. 5. 2010 Ne 09.32 Video
[1] : : : : web

Ahoj, můžete mrknout na video. Snad se tam každý najde. http://svetkolecek.cz/…zen-2010-cmp
;-)

Přidal(a): Jirka 23. 5. 2010 Ne 10.57 pěkný
[2] : : : :

pěkný, díky, našel jsem se, nejen video, ale i ta reportáž

Přidal(a): Balud 23. 5. 2010 Ne 23.20 re: Video
[3] : : : : web

[1] Lukas: Po shlédnutí videa jsme si vyžádali kompletní záznam a rozhodujeme, zda nedošlo k porušení základních pravidel. Především pak toho, že bruslař nesmí užít cizí pomoci. Viz důvod diskvalifikace. O výsledku rozhodnutí jury budeme informovat.

Přidal(a): Michal 23. 5. 2010 Ne 23.32
[4] : : : :

[3] Balud: O co konkretne jde? jestli myslis to ze prvni clovek ve vlacku prorazi vzduch a druhy ktery dava stejne sily do nohou a jede diky mensimu odporu vzduchu nepatrne rychleji a tim padem z bezpecnostniho hlediska lehce se dotkne prvniho do zad, tak to bych nepovazoval za pomoc, je to tak bezne… Napis nam do diskuze cas v kterem si myslis ze to je a myslim ze to dokazem posoudit tady nez abys zbytecne daval penize za protest ne?

Přidal(a): Jirka 24. 5. 2010 Po 00.04 Je to zcela evidentní -
[5] : : : :
  • taky bych takovýho posunovače občas potřeboval, především v tom kopci – a hlavně zcela zbytečný, to děcko jezdí i tak jako ďábel, jestli se zde myslí ten rodičovský posunovací vláček v první části videa. Že rodiče dělají vlastním dětem větrolam je běžné a legální, to už jsem viděl. Tohle je však již vyšší dimenze rodičovské nekritičnosti. Dal bych jim oběma poznámku do žákovské a +30 sekund.
Přidal(a): Rosťa Ledinský 24. 5. 2010 Po 00.08
[6] : : : :

Myslíš Víťo časy 2:22, 2:25, 3:05, 3:10 až 3:16??? :-)

Přidal(a): Michal 24. 5. 2010 Po 00.14
[7] : : : :

2:25, 2:32 – Tamty dva doteky bych videl jako dotek z bezpecnostniho hlediska, cas 3:10 to uz by se mohlo dat povazovat… Ja osobne bych to nechal plavat. 1) Budme radi ze ta holcicka nesedi celej den u televize a nevazi tunu ale svuj cas venuje sportu, a priznejme si to, jede ji to krasne na jeji mlady vek 2) kdyz uz neco, tak maximalne napomenuti…

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 00.19 větrolam
[8] : : : : web

vážení, již jsem to řešil s autorem videa, takže ještě zopakuji:

  1. tlačení dolů z kopce ano, ale to se nevymyká běžnému standardu, kdy zadní jezdec tlačí předního, úplně stejným způsobem někdo tlačil mě a já někoho během půlmaratonu, zde je to ještě umocněné tím, že váhový rozdíl u nás činí více než 50 kg
  2. tlačení na rovinkách a ve stoupání ne, jednalo se o pouhé letmé dotyky za účelem vzájemné koordinace, prostě při změnách tempa jsem na dceru najížděl a rukou na zádech dostávala pokyn ke zrychlení – toto se normálně praktikuje při týmovém tréninku ve skupině, máme to okoukané z instruktážního videa Salomon týmu a nejedná se o žádné tlačení, ale o nutnost, pokud jedeme ve vlaku v bezprostředním kontaktu a jezdec vzadu nechce vyjíždět do strany
  3. v žádném případě se nejedná o rodičovskou nekritičnost, pro měnení žádným zájmem naučit ji sppoléhat se na cizí pomoc, naopak, trénuje velmi tvrdě a i když je pro nás prioritní příprava na zimní sezónu běžeckého lyžování, na kolečkách má odtrénováno mnoho a odvedený výkon vychází z tohoto tréninku

takže shrnuto – samozřejmě jsem závod na 10 km absolvoval s dcerou, abych jí pomohl, ale to především instrukcemi kdy přidat, kdy se napít, kdy si odpočinout atd.(byla to její první desítka v životě, tuto trať se teprve učí, pro nás to byl především trénink závodem a sbírání zkušeností), z kopce jsme jezdili s tlačením do zad, které vychází z nutnosti rozdílých rychlostí a tak jak to dělají i ostatní, do kopce vzájemný letmý kontakt nebyl tlačením, zde mohu jen odkázat na instruktážní video salomon teamu

Přidal(a): Michal 24. 5. 2010 Po 00.22 Pánové...
[9] : : : :

Nechme to plavat, tatínek to určitě nedělal se záměrem porušovat pravidla (jako třeba jezdit MHDčkem načerno)… Projevme/te trochu solidárnosti a popřejme Aničce hodně úspěchů!

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 00.23 časy
[10] : : : : web

je to přesně tak jak píšeš a jak jsem se vyjádřil před chvílí, ty dotyky vypadají jako tlačení, ale přísahám vám na co chcete, že se jednalo pouze o koordinační DOTYKY – instrukce k změněn tempa

čas 3,10–3,16 ano, to bylo tlačení, ovšem ve sjezdu, kde je toto nezbytné, pokud se jede ve vlaku a tot se běžně odehrávalo i na půlmaratonu – viz můj předchozí příspěvek

pokud je 3,10–3,16 přestupek, pak se omlouvám, ale ze stejného principu by musel být potrestán komplet celý peloton závodníků

Přidal(a): Jirka 24. 5. 2010 Po 03.04 Souhlas
[11] : : : :

Martine, to slovo nekritičnost jsem použil nevhodně, spíše jsem měl napsat zápal pro výkon vlastní ratolesti. A v rámci tohoto nadšení se prostě může stát, že člověk všechno nedomyslí. Moc bych se přimlouval za to, aby to jury nejen věcně správně posoudila, ale hlavně rozumně rozhodla. Pokud ve Vašem případě skutečně došlo k porušení pravidel, tak by „poznámka do žákovské“ měla stačit. Výše zmiňovaná možnost diskvalifikace by byla příliš tvrdá, už s ohledem na to, že na bruslích neexistuje napomenutí, jako v jiných disciplínách. Jenže to by velde závodního pole musel jezdit rozhodčí na mopedu… Spolu s Michalem přeji malé hodně úspěchů.

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 07.00 zapálení
[12] : : : : web

[11] Jirka: máš pravdu, zapálení pro jakoukoliv věc může vést k nekritičnosti, dosti to stírá objektivitu pohledu a když se vidím na videu chápu i dojmy druhých, když mají pocit, že šlo o tlačení, problém je, že k rozeznání přidržení za záda a záměrného tlačení by musel být skutečně přítomen rozhodčí, který by situaci v reálu posoudil

vzpomínám si, že párkrát jsem dceru takto usměrnil přímo v prostoru startu, kde by sad někdo mohl vidět a posoudit, zda tam docházelo k tlačení či nikoliv, prostě nebral jsem to jako tlačení a tak jsem si tuto pomůcku neschovával do odlehlých prostor

problémem asi bude taky fakt, že se u nás zatím příliš nejezdí na týmy, já tomu naopak děti z oddílu učím, někdy trénujeme na dráze stylem, že jezdí naskládané za sebou po pár centimetrech a mají za úkol neustále měnit pozice ve skupině a takto se usměrňovat, máme to zažité jako týmovou spolupráci a upřímně bych si přál, aby mi aktivně začalo závodit víc dětí z oddílu a mohly tu spolupráci někdy předvést, např. u cyklistů je to obvyklé, pravidla bruslení se u nás zatím spíš utvářejí, tak snad i toto video přispěje k nějakému obecnému názoru na týmové závodění

díky, Martin

Přidal(a): Jirka 24. 5. 2010 Po 09.18 Martinovi
[13] : : : :

Je rozhodně dobře, že za ní jezdíš, speedový vlak by ji samotnou mohl přehlédnout. Jel jsem úplně u kraje a taky si mně všimli jen ti první z vlaku a někdo to do mně zezadu lehce napálil. Asi si přidělám na přilbu vlaječku… Ten případ, který jsem zažil loni, byl možná i závažnější. Tehdy se rodič (jinak velmi rychlý) účastnil závodu jen jako vodič pro vlastního potomka a celý závod bez přestání ho táhl v tempu, jaké bylo potřeba. Ostatní mladí závodníci by byli jistě také podobnou pomoc uvítali, ale neměli ji. Měj se, Jirka

Přidal(a): vanadis 24. 5. 2010 Po 09.46 video
[14] : : : :

[1] Lukas: Jemožné někde to video stáhnout, abych měla co do archívu a v zimě na co vzpomínat? Díky. Bo

Přidal(a): Jarda H. 24. 5. 2010 Po 11.43
[15] : : : :

Mrknul jsem do výsledkové listiny a zjistil jsem, že oproti původním výsledkům naměřených a zveřejněných v Plzni jsem byl horší o víc než 3 min., poslední kolo prý za 6:18, to bych snad musel jít pěšky bez bruslí… Takže nová časomíra taky nic moc… Škoda, krásný pocit z bezva připravených závodů mi trochu pokazil šotek. ;-)

Přidal(a): Balud 24. 5. 2010 Po 12.43 re Jarda. H
[16] : : : : web

[15] Jarda H.: Myslím, že chyba časomíry to úplně nebude. Přesně tento problém se stává v okamžíku, kdy přes cílovou čáru přejedeš víckrát po té, co už jsi v cíli. Časomíra se to snaží SW řešit, ale může se stát, že jsi projel třeba ještě jedno kolo nebo ses vracel v protisměru a problém je na světě…
Řešení jsou dvě:

  1. Maximální disciplína závodníků – to si každej musí šáhnout do svého svědomí.
  2. Úprava SW v časomíře – na tom už se pracuje.

    p.s.: Hoď mi do mailu startovní číslo, vytáhneme z db správná data.

Přidal(a): Rosťa Ledinský 24. 5. 2010 Po 16.22
[17] : : : :

Taky jsem chtěl, i když se zpožděním, poděkovat organizátorům za skvělý den v Plzni. Nemělo to chybu, snad jenom účastníků mohlo být víc. Taková akce by si to zasloužila :-) A co se týká diskuze o pár řádků výše, taky bych se přimlouval za to, nechat to plavat, ale to je samozřejmě v kompetenci pořadatelů a rozhodčích. Ať to ale dopadne jak chce, v každém případě musím Martine smeknout před výkonem Tvé dcery. To je opravdu fascinující. Gratuluju a držím palce. Rosťa.

Přidal(a): koment 24. 5. 2010 Po 16.46 Tlačení už i v roce 2009
[18] : : : :

Tlačení se vyskytovalo u této dvojice v roce 2009 – Napajedla, Černošice časovka – pozorováno mnoha bruslaři a ještě na dvou závodech, kde si toho všimli jednotlivci. Jde jednoznačně o mohutné tlačení. V loňských výsledcích svědčí o významném postrku časy dosažené AMH v porovnání se srovnatelně výkonnými závodníky. MH tlačí AMH v závodech opakovaně už druhým rokem, nikdo jiný něco takového nedělá. ROzhodně by se to nemělo nechat bez diskvalifikace.

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 16.51 ad jirka, rosťa
[19] : : : : web

[13] Jirka: dík za podporu i přes můj prohřešek, přiznám se, že jsem za ní nejel z důvodu obav z kolize s prvním speed vlakem, tím důvodem byla taktická pomoc, protože desetileté dítě ještě neumí pojmout takto dlouhý závod v patřičných časových dimenzích, neboli správně rozvrhnout síly, čili jsem jí radil kdy zabrat, kdy si odpočinout, kdy se napít atd., zpětně, při pohledu na to video, mě upřímně mrzí nevole, kterou naše jízda opravněně mohla v mnohých z vás vyvolat. Přenos síly při kontaktu byl převážně boční (někde je tam i vidět, že při tom vyjíždím do strany, právě abych ji neúměrně netlačil vpřed, dcera je subtilní, na startu dětského závodu je vidět, že když do ní strčila vedle startující holka v červeném, dcera odlétla metr do strany. Loni jsem takto s dcerou absolvoval 5 km v Liberci a v Račicích, tehdy jsme jeli ve skupince s jinou malou závodnicí a v těchto případech jsem sám dceři doporučil, ať v rámci korektnosti přenechá první místo soupeřce, která sebou takovou podporu neměla, v Liberci to byla tuším Daňková, v Račicích Neumannová, v Plzni taková situace nenastala, přesto se upřímně omlouvám těm závodnicích, které se případem cítí poškozené. Omlouvám se i pořadatelům, kterým jsem přidělal práci s vyhodnocováním videozáznamu. Martin

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 16.55 koment 2009
[20] : : : : web

[18] koment: shodou okolností jsem ve stejné chvíli psal o tom loňském, nemohu než nezopakovat, že se nejednalo o postrk, ale koordinaci, dále se nejednalo v žádném případě o Černošice, kde jsem se dcery ani nedotkl, pouze ji při časovce předjel a zpomalil, aby jela v háku. komente, byl bys tak laskavý a podepsal se plnou identitou, Tedy pokud se za svůj ne uplně přesný příspěvek nestydíš… děkuji

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 17.02 ad koment
[21] : : : : web

komente, kromě podpisu by ještě bylo vhodné, kdybys uvedl, o které výkonnostně srovnatelé závodníky šlo, protože si nejsem jejich přítomnosti (a nějakého poškození) vědomý

Přidal(a): koment 24. 5. 2010 Po 17.09 Liberec, Račice a Napajedla a Černošice časovka
[22] : : : :

jsi tlačil! Teď v Plzni také. Konec výmluv.

Přidal(a): koment 24. 5. 2010 Po 17.12 jet v háku v individuální časovce
[23] : : : :

je DISKVALIFIKACE! Tlačení není přípustné ani v hromadném startu ani v časovce.

Přidal(a): HonzaH 24. 5. 2010 Po 17.18
[24] : : : : web

Prosim prestante se zde hadat a pockejte na rozhodnuti, ktere Balud slibil. Zabyvame se tim.

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 17.24 koment
[25] : : : : web

[23] koment:jedinej kdo něco tlačí jsi ty, komente, tlačíš nesmysly a vůbec mě nepřekvapuje, že se pod ně nepodepíšeš

Přidal(a): Michal Ingeli 24. 5. 2010 Po 18.51 Den na kolečkách - Plzeň 2010
[26] : : : : web

Inlajn.cz, ste skvelá partia! Ďakujem všetkým za príjemný športový deň aj spoločenský večer! Dovidenia v Napajedlech!

Přidal(a): Jirka 24. 5. 2010 Po 19.28 Jsou někde podrobná pravidla?
[27] : : : :

Komente, jsou někde ke stažení podrobná pravidla pro závody typu ČMP nebo LIL? Možná, že byl i ten loňský případ rodiče, který plnil funkci motorového vodiče, o kterém píšu výše, také porušením pravidel. Nebo když někdo využívá blaha závětří aniž by střídal, je to už porušení pravidel, nebo jen nefér?

Přidal(a): koment 24. 5. 2010 Po 21.27
[28] : : : :

V pravidlech to přesně definované není. V časovce na jednu míli v Černošicích (a podobných) se v žádném háku jet nesmí, je to časovka. Na Stožci to bylo výslovně zakázané. Na LiL jezdí rychlé ženy v háku s muži, což není úplně v pořádku, ale striktní zákaz by postihl pohodově jedoucí páry, které si závod užívají. O koho jde v loňském případu rodiče vodiče?

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 21.45 nonsensuální logika
[29] : : : : web

cituji „v pravidlech to přesně uvedeno není“ – ano, v pravidlech to přesně uvedeno není…

cituji „V časovce na jednu míli v Černošicích (a podobných) se v žádném háku jet nesmí“ – rozhodl kdo? Zarathustra?

cituji „Na Stožci to bylo výslovně zakázané.“ – výborně, jenže se nebavíme o Stožci, je to tak?

cituji „striktní zákaz by postihl pohodově jedoucí páry“ – pohodově jedoucí páry obdrží privilegia? sub speciae quo?

Přidal(a): Michal 24. 5. 2010 Po 22.30
[30] : : : :
  1. Nechte to uz plavat a prejte Anicce pekne umisteni vy kazisvetove…
  2. V jinym foru by mi na to asi nikdo neodpovedel: Jak je to s Cernosicema? koukam do prehledu a prej se jede 15km do „pulmaratonovyho“ poharu i 15km do „desitkovyho“ poharu. To se tedy pojedou za den dve patnactky? To by se mi naramne libilo
Přidal(a): Miroslav Radek Urminský 24. 5. 2010 Po 22.50 Údajné tlačení.
[31] : : : :

Závodů v Plzni jsem se nezůčastnil, protože jsem se svými závodnicemi bojoval na jiném sportovišti o postup na M-ČR. protože má závody ČMP rád tak jsem otevřel stránky inlajn.cz. Zaujala mně diskuze kolem údajného porušení pravidel s odkazem na video. Musím uvést, že v některých záležitostech mám jiný názor na problém než Martin Hejný, ale musím také říct, že vždy vím s kým diskutuji. Pozorně jsem si prohlédl video dokonce jsem si několikrát vrátil a musím říct, že jsem neshledal žádné poprušení pravidel natož nefér jednání. Dotyky, které jsem viděl jsou zcela běžné v závodech, které jsem absolvoval v zahraničí a bylo jich hodně. Jde o zcela běžnou záležitost srovnání v rozdílu rychlosti závodníků jedoucích v týmu a korekce nebo spíše upozornění,že týmová práce trvá. I tvar přiložené ruky nezakládá podezření, že jde o tlačení. Osobně si myslím, že výkon Aničky je obdivuhodný a koment by se měl naučit svůj rozdílný názor obhajovat s odhalenou identitou. Radek

Přidal(a): Jirka 24. 5. 2010 Po 22.56
[32] : : : :

Díky za vysvětlení, Komente. Jméno rodiče – vodiče znám přesně, ale nechci jmenovat. Nemám rád konflikty a určitě by se to k nim nakonec doneslo, že je tu někdo napálil v diskusi. Bylo to loni na jednom závodě místního významu (ani ČMP, ani LIL). Jestli z takto získaného prvního místa vl. potomka lze mít pak opravdu radost, no nevím.

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 23.16 ad M. R. Urminský
[33] : : : : web

[31] Miroslav Radek Urminský: Dobrý večer pane Urminský, děkuji za vaši podporu, věřte, že zrovna nyní mi váš nazor přichází velmi vhod, neboť jsem znechucen rozhodnutím jury do té míry, že zvažuji ukončení naší další účasti v seriálu (aktuální rozhodnutí jury – tlačení, posunutí ve výsledcích na poslední místo). Argumentoval jsem přesně tím, že tuto spolupráci se vědomě učíme na základě videozáznamu Salamon teamu, kde je přesně toto rozebíráno (činnost ve skupině) a týmem používáno v závodech světové úrovně, aniž by to bylo proti pravidlům. Ruka zadního závodníka v takové situaci netlačí vpřed, ale podle potřeby vlevo nebo vpravo, na videu je konečně dobře patrné, že toto používáme buď při jízdě ve vlaku, nebo při předjíždění, kdy tlakem vlevo nebo vpravo udílím pokyny kudy předjíždět, zda zrychlit apod. bohužel musím kriticky uznat, že pozice s rukou na zádech může vyvolat pocit, že se jedná o tlačení, nicméně premisa „něco může být“ nemůže implikovat závěr, že „to tak i je“, což se bohužel v tuto chvíli děje. Mé konečné stanovisko by mělo být zítra vyvěšeno spolu s rozhodnutím jury. Vám a Vašim blízkým přeji mnoho radosti z pohybu na kolečkách bez podobných rozčarování. Martin Hejný

Přidal(a): koment 24. 5. 2010 Po 23.31
[34] : : : :

Jenže už 5× ruka tlačila celý závod. Čas z Napajedel 2009 2km, 2 kola, čas na kolo v dětském závodě: 2:13 a 2:13 5km, 5 kol, čas na kolo s otcem v zádech: 2:03, 2:05, 2:08, 2:04 a 2:08

Přidal(a): Martin 24. 5. 2010 Po 23.46 komentovy hrušky a jablka
[35] : : : : web

[34] koment:ano, čas 2:13 na kolo mezi dětmi, kde se po startu skákalo mezi pomalými a čas 2.03–2.08 na kolo, kdy se kola jezdila letmo a vpředu s bandou slovenských rychlíků, kteří dělali tempo

komente, opravdu se radši nepodepisuj, ať ostatní nevědí, kdo že to vůbec nehoví sportu

Přidal(a): Jirka 25. 5. 2010 t 00.05
[36] : : : :

Martine, zkus to vzít sportovně, do budoucna si dej bacha na zbytečné kontakty s dcerou na dráze a jede se dál. Pravý inlajnista je zvyklý na různé pády a držkopády a přežije tudíž i jeden pád na poslední místo bez zbytečných gest.

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 00.29 ad Jirka
[37] : : : : web

[36] Jirka: máš pravdu, ale toto rozhodnutí ve mě zatím jen zraje a pokud se tak rozhodnu, nebude to jen gesto, nacházíme se totiž v situaci, kterou bych nazval „na křižovatce“, dcera dělá ještě na podobné úrovni běžecké lyžování, běh, klavír a sborový zpěv… nyní je období, kdy se rozhodujeme, které činnosti upřednostníme

ale dosti již tohoto tématu

Přidal(a): Jirka 25. 5. 2010 t 06.46 Sborový zpěv není špatný...
[38] : : : :

Taky jsem kdysi zpíval ve sboru, bylo to dobrý, ale na brusle to nemá.

Přidal(a): Balud 25. 5. 2010 t 08.59 re: Černošice
[39] : : : : web

[30] Michal: Patnáctka se pojede jen jedna. Výsledek se započítá do Poháru (dlouhé tratě) i do Pohárku (krátké tratě). Pokud jezdíš obě tratě, tak máš skvělý bonus 2v1.

Přidal(a): koment 25. 5. 2010 t 09.23
[40] : : : :

Mezičasy slovenských rychlíků ani jiných závodníků v Napajedlech 2009 neodpovídají časům AMH a MH. Časy 2km závodu naopak ukazují, že se jelo rychle v krátkém vláčku, který ve 2. kole přestala AMH stíhat.

Přidal(a): Rosťa Ledinský 25. 5. 2010 t 09.48
[41] : : : :

Martine, jestli Anička nehraje jako Mozart a nezpívá jako Bílá, tak ji nechte u bruslí a běhu Myslím, že máte doma talent, kterých se rodí málo :-)

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 09.52 ad dement
[42] : : : : web

[40] koment: další z dementových, pardon, komentových, bohapustých výmyslů

Napajedla, závod na 2 km, dcera přijela druhá v kontaktu s první, krátký vláček, který údajně nestíhala je jen dementovou bujnou fantasií

dtto slovenští rychlíci, část jich ztratila kontakt po hromadném pádu, část pokračovala a byl tak vytvořen velmi rychlý vlak

z anonymního postu lze beztrestně, resp. bez rizika znemožnění sebe sama, hlásat jakékoliv bludy

Přidal(a): koment 25. 5. 2010 t 10.36
[43] : : : :

[42] Martin: přijela 3., jeli ve třech Výsledky a časy kol všech závodů jsou na www.o2inlinecup.cz

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 10.42 www.o2inlinecup.cz
[44] : : : : web

http://www.o2inlinecup.cz/…ce-foto.html

nádherná fotografie 6/12, měli byste diskvalifikovat hned 5 závodníků z jednoho týmu… a v podobném duchu prakticky každého

Přidal(a): koment 25. 5. 2010 t 10.45
[45] : : : :

Vždyť je to týmová časovka! [44] Martin:

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 10.54 a další jen z o2 stránek
[46] : : : : web

Praha, diskvalifikace na fotkách 15 a 20, Liberec na fotkách 14 a 21

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 10.57 hmm
[47] : : : : web

[45] koment: škoda jen, že o pár příspěvků výše píšeš, cituji: tlačení není přípustné ani v hromadném startu ani v časovce…

jsi zaujatý, nerozumíš problematice a bojíš se plné identity

Přidal(a): koment 25. 5. 2010 t 11.11
[48] : : : :

[47] Martin:Hmomadném startu myšleno jako např. LiL a Inlajn půlmaraton, a časovce jednotlivců myšleno např. v Černošicích a Stožci. V týmové časovce jede celý tým, pomáhat si mohou. Jeden tým jede proti času. U jednotlivců jede jeden proti času = nesmí být v háku. Tlačit se nesmí nikde, snad kromě týmové časovky v rámci jednoho týmu.

Přidal(a): HonzaH 25. 5. 2010 t 11.19
[49] : : : : web

Uzaviram tuhle diskuzi.
Za chvíli zveřejníme rozhodnutí komice rozhodčích.

Přidal(a): Martin 25. 5. 2010 t 11.22 ad koment
[50] : : : : web

[48] koment: potíž je v tom, že ani závodníci na těch fotkách se netlačí, já tu ty fotografie uvedl, abych podtrhl absurdnost celé té kauzy… prostě ty ruce na zádech předchozího jezdce netlačí, ale usměrňují vzájemné působení sil

první debata proběhla s autorem videa ze světa koleček, požádal jsem ho o identitu, on mi jí sdělil a slušnou formou jsme si pak vše vyříkali v mailech a rozešli se v dobrém

netuším, proč tak neučiníš i ty, strach ze mě rozhodně mít nemusíš, v té anonymní kukle na ostatní působíš spíš jako někdo, kdo má máslo na hlavě a za své názory se stydí

tak do toho, jsem online na: martin @bsorabbit.eu, pokud si to nebudeš přát, soukromou poštu zde nebudu zveřejňovat

Tento text ji nelze dle komentovat.