Home E-mail - nezapomeň zaměnit slovo zavináč za znak

Nika zvítězila na 10 km v Brně

1. 9. 2007 So 17.59 [bleskové zpávy]tisk

obrazek letošní Brno Inline Marathon byl pro Inlajn.Cz velice úspěšný… Rastik byl na 10 km druhý a Nika obsadila skvělé 1. místo. Gratulujeme…

Sdílejte článek kliknutím na ikonku oblíbené sociální sítě

37 komentářů | 2492 přečtení

Diskuse

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

Přidal(a): stastny 1. 9. 2007 So 23.00 BRNO INLINE GRAND PRIX
[1] : : : reaguj :

Po letošní účasti na táto akci si nemohu odpustit několik vět k jejímu průběhu. Prvním překvapením byla neexistující pravidla pro závod firemních týmů. Ta se ladila až během závodu na startovní čáře, kde bylo dohodnuto, že se sčítají nejlepší 3 časy závodníků v týmu. Při tréninkovém projetí trati jsme přicházeli na velmi špatnou kvalitu „asfaltu“ po na většině okruhu, kdy jízda připomínala spíše slalom a hledání nejlepšího podkladu. Jeden úsek byl sice nově vyasfaltován, na ostatních částech se ovšem jelo na betonu se spárami, hrubém asfaltu s flikovanými děrami, kanálech apod. Vrcholem byl přejezd kolejí obložených dlažebními kostkami. V relativně úzkém pruhu sice byl položen plech , ne ale po celé šířce trati. Na to během hlavního závodu doplatil jeden závodník ze skupiny Martiny Sáblíkové rozbitou hlavou, jelikož se na plech zkrátka nevešel. Za nezvládnutý a nedomyšlený považuji start hlavního závodu na 42 km se závodem na 22km. Závodníkům silně překáželi pomalí hobby závodníci, kteří samozřejmě nejezdili po vnější části trati, která jim byla vyhrazena. Bylo to ze dvou důvodů – prvním byl boj o dojetí a prodloužení tratě by jistě mnoho z nich nezvládlo a druhým bylo ono kličkování a hledání alespoň přijatelné stopy pro jízdu na nekvalitním povrchu. Prezentace probíhala svižně a v tomto směru k ní nemohu mít výhrady. Horší bylo nefunkční propojení systémů přihlášek s listinami u prezentace, na které náš tým později doplatil. Další výtkou je, že „pěšáci“ u prezentace neměli v podstatě žádné znalosti o průběhu závodu, pravidel a schopnost s kompetencemi řešit problémy. Výsledkový servis po závodech z mého pohledu silně pokulhával. Nářky pořadatelů z průběhu závodu nad malou účastí příznivců a fanoušků inline bruslení na závodě musím obrátit proti jim samotným. Pokud by přitáhli bruslaře na skutečné amatérské závody, určené pouze pro skutečné amatéry, neregistrované a nestartující v soutěžích inline bruslení, měli šanci na účast skutečně masovou a s tím i související diváckou podporu hlavního závodu. I cena startovného 300Kč v tomto ohledu je silně přestřelená. Výše zmíněné beru jako malou recenzi a kritiku závodu, která je neovlivněná naším zážitkem s vyhlašováním výsledků závodu firemních týmů. Jak jsem již výše psal, pravidla k této disciplíně neexistovaly. U prezentace nevěděli nic, pokud byl závodník přihlášen ještě na individuální disciplínu, neexistovalo propojení výpočetní techniky mezi oběma závody. Po relativně úspěšně zvládnutém závodu ze strany našeho teamu jsme se těšili na vyhlášení výsledků, ve kterých jsme odhadovali naše umístění kolem třetího místa. Po dlouhém čekání na vyhlášení byly místo něj alespoň vyvěšeny výsledky závodu. Náš podiv ovšem sklidilo, že naše organizace v těchto výsledcích vůbec nefigurovala. Kolegyně totiž startovala i v individuálním závodě a časomíra ji tedy vinou špatného naprogramování nezměřila. Sama na tento problém upozornila a časem byl její skutečný čas dohledán, výsledky na vývěsce přetištěny. Po celkově 3hodinovém čekání došlo k vyhlašování. Zde byly přečteny výsledné časy týmů (ve kterých naše organizace opět vůbec nefigurovala, jelikož si organizátoři opravu nebyli schopni předat!!!!) a vyhlášeny v podstatě organizátory vybrané týmy. Těmi byly 1. Porsche Brno (hlavní sponzor a v závodě 4. tým), 2. VZP ČR Brno(7. tým) a 3. Magistrát města Brna(poslední 8. tým). Po našich a dotazech na p. Kršku a spoluorganizátory nám (CESA VUT v Brně) a závodníkům BeInline bylo doslova sděleno, že přáním organizátorů bylo, aby vyhrálo právě Porsche, jako hlavní sponzor. Ostatní týmy ať právem či neprávem byly vyřazeny jako sportovní kluby. Nikdo z naší organizace se závodnímu inline bruslení nevěnuje, všichni startující byli výhradně zaměstnanci naší organizace.

Text vyjadřuje můj osobní názor a pohled na tuto soutěž, kterou celkově beru jako amatérsky provedenou a nemohu ji nikomu doporučit. Jan Šťastný

Přidal(a): charibda 2. 9. 2007 Ne 11.27 souhlas s p. Štastným
[2] : : : reaguj :

Souhlasím s názory pana Štastného. Jako hobbík na bruslích mi bylo nepříjemné jet s tak velkým závodním polem speedařů. Osobně se jim nechci plést do tratě, že jsme měli jet v nějakém vedlejším pruhu jsem se dozvěděla až nyní. Takže když jsem slyšela „sršně“ trnula jsem, kdo z nich mne nechtěně srazí na zem. Na jiných akcích ji bývalo pár, to se prostě na trati, která měří 4 km, tak nějak ztratí, člověk se vyhne…pokud jich startuje 50, trať má 2km, tak je potkáváte co flek a s postupem času jsem byla naštvaná jak já (protože tím, že jsem se snažila co nejméně zavazet, jsem musela zpomalit a pak se zase rozjíždět), tak speedaři, protože jsem jim zavazela v trati. Takže by to příště chtělo rozdělit, nevím proč by měla jedna nebo druhá skupina být handicapovaná tím, že pojede po jiné trati. Kdo zaplatí startovné, má stejná práva na trať a „péči“ při závodě, pokud se pořadatelé chtěli soustředit na profíky, neměli nám závod vůbec vypisovat….Jinak osobně mám z toho nakonec dobrý pocit, protože i přes dva pády (vinou jiných jezdců, kteří se ale při jeli omluvit a pomoci vstát), jsem dojela v pro mne úžasném čase. charibda

Přidal(a): honza 2. 9. 2007 Ne 20.32
[3] : : : reaguj :

Výše zmíněná kritika povrchu tratě je silně na místě.Byl to nejhorší povrch na jakém jsem kdy jel.Výše startovného mě taky dost zarazila.A mysdlím,že i v závěrečném vyhodnocení jednotlivců by se organizátor měl zamyslet.Rozdělil to jen do dvou skupin a tím hodně diskriminuje ty více starší.Bere to vůbec chuť závodit.

Přidal(a): Honza 4. 9. 2007 t 00.05 Brblalové a kritici
[4] : : : reaguj :

Vážení brblalové, v pondělí je/byl na idnes článek, kde citovali Martinu Sáblíkovou. Na celém světě před ní zametají na chodníku každou smítku a ledaři se předhánějí, kdo dokáže upravit hladší ovál. A všimli jste si, brblalové, že si slečna Sáblíková VŮBEC NESTĚŽOVALA na povrch trati!!! Ta, která je zvyklá na ty nejlepší podmínky, tak ani slovo o kvalitě trati. A také nijak nedramatizovala pád a stav svého bratra: „má lehký otřes mozku a brzo se vrátí“. To jsou slova normálního člověka a né si stěžovat na pár drncáčků. Přitom mohla bývala dramaticky pomluvit přejezd kolejí a všechny organizátory, bulváry by srdceryvné scény ukázaly, otiskly, stokrát odvysílaly – mohli byste se, brblalové celý den kochat. Jenže máte smůlu, Martina Sáblíková je úspěšná i proto, že si nestěžuje. Zdá se mi, že je potřeba velké statečnosti už jen k tomu, aby člověk mluvil úplně normálně a furt jen nebrečel. Takže skutečnost:
1. povrch byl dost dobrý, kanály spolehlivě označeny, žádné pasti nebyly a dokonce ani ta nejhrubší část moc nedrncala – kde, brblalové jezdíte/trénujete? – Poraďte, každý bruslař má rád mnohakilometrový okruh či úsek naprosto hladkého asfaltu.
2. koleje: s tím se nedá nic dělat, když je okruh, vždy se najdou kočičí hlavy, koleje nebo jiné zpestření. Pokud vím, za celý den byl jen ten jeden ošklivý pád, přitom časy závodů byly spíš rychlejší, takže kdyby měla být trať špatná, tak by do nemocnice cestovalo mnoho dalších
3. kromě zmatků s časomírou a vyhlašováním se nic špatného neudálo – a pořadatelé to opravili
4. startovné bylo drahé, ale cena byla oznámena dopředu, takže kdo chtěl, zaplatil, kdo ne, tak se projel doma v parku
5. předpokládám, že paní/slečna Klimešová (druhý příspěvek) chce jezdit masové závody, ale jen se stejně pomalými. Předpokládám, že většina účastníků maratónu je ráda, že se mohou porovnat s nejlepšími. V jakém jiném sportu se setkáte v jednom závodě s mistryní světa? Nebo kdy se setkáte zblízka s někým, kdo je na světě nejlepší ve svém oboru? Domnívám se, že většina si tohle uvědomí a užije. A kde jinde si můžete okoukat z blízka nejvyšší kvalitu bruslení?
6. věkové kategorie: třetí brblale, podívejte se třeba na prvních padesát maratónců a jejich rok narození. Stejně nevyhrajete, i kdyby to rozdělili po deseti letech. Jenže normální šedesátník si užije svůj dobrý výsledek bez toho, aby se natřásal na bedně. Na bednu totiž patří jen ti nejlepší a těch je vždy a ve všem velmi málo. A nemají to zadarmo. Zrovna v bruslení na 42 km vyšší věk není žádným handicapem. Ještě doporučení: přemluvte své město, případně kupte – brblalové – sami pozemek, vybudujte ideální hladkou trať v délce několika kilometrů, nezapomeňte na pomalé a rychlé pruhy. Až to vše dostavíte, jistě se bruslařské akce budou konat pořád u Vás. Mně se maratón docela líbil a pokud chci vyhrát, budu trénovat a ne brblat na netu. Ať se Vám daří při bruslení i v životě! Honza

Přidal(a): charibda 4. 9. 2007 t 10.15
[5] : : : reaguj :

[4] Pro Honza : Ono je to fajn, postavit se na trať s mistrní světa, ale ne na takové, kde o sebe neustále zakopáváte, kdyby trať byla delší nebo kdyby se jel nejdřív půlmaraton a pak maraton, bylo by lépe, hemžilo by se tam polovina lidí. Porovnávat se Sáblíkovou nemá absolutně smysl, zejména proto, že trénuju maximálně 2×týdně a brusle mám fitnessky. A zblízka s mistrem světa? Napadá mne biatlon, klasické lyžování…. Navíc, závody nejedu proto, abych někoho viděla. Slečně Sáblíkové držím pěsti a bojuju za to, aby se raději postavila pořádná hala na rychlobruslení, než další „svatostánek“ fotbalu. Je fajn ji vidět „live“, ale na závody jedu proto, abych sama sobě něco dokázala.

Přidal(a): charibda 4. 9. 2007 t 10.21
[6] : : : reaguj :

[4] Pro Honza : A k té organizaci závodů: nevím, proč by měly být pomalé a rychlé pruhy…proč raději neudělat kategorii speedařů a kategorii fitness…nebo udělat pravidlo „maximální hustoty“ inlajnistů na trati?

Přidal(a): Radek Urminský 4. 9. 2007 t 10.46 Pro charibda
[7] : : : reaguj :

Každá trať je jiná a vždy záleží na nás jestli se s ní poperem a nebo se na ní vy… Přes stížnosti jste zajela jak píšete pro Vás úžasný čas, tak to je paráda. Napište mi, kde je ten 4 km okruh rád bych tam uspořádal závody??!! Jezdí se i okruzích, které mají 1,1 km a vše je v pořádku. Musíme opravdu místo kritiky začít pro tento sport dělat takové kroky aby jsme měli ty krásné hlaďounké okruhy a pak po závodech psát, že by se mělo zlepšit….….…. Je dobře, že jsme nespokojení, ale nespokojenost by nás měla vést k zapojení se do dění a do zlepšení stavu. Radek Urminský

Přidal(a): Zolo 4. 9. 2007 t 10.52
[8] : : : reaguj :

Mne sa v Brne veľmi páčilo, a aj preto, lebo som sa nepozeral na nedostatky. Trasa bola tá istá ako minulý rok, tak som vedel do čoho idem. Povrch nebol idálny, ale predsa všetci mali rovnaké podmienky, aj profíci aj fitnesáci. 300 CZK za štart na majstrovstvách republiky nie je také hrozné. Kto chce jazdiť zadarmo, nech si ide do parku.

Přidal(a): Zolo 4. 9. 2007 t 10.53
[9] : : : reaguj :

Mne sa v Brne veľmi páčilo, a aj preto, lebo som sa nepozeral na nedostatky. Trasa bola tá istá ako minulý rok, tak som vedel do čoho idem. Povrch nebol idálny, ale predsa všetci mali rovnaké podmienky, aj profíci aj fitnesáci. 300 CZK za štart na majstrovstvách republiky nie je také hrozné. Kto chce jazdiť zadarmo, nech si ide do parku.

Přidal(a): charibda 4. 9. 2007 t 12.16
[10] : : : reaguj :

[7] Pro Radek Urminský : Vážený pane Urminský, já se nepozastavuji nad kvalitou povrchu, ideál neexistuje nikde, alespoň ne v této době. Já se pozastavuji nad tím, že na krátkém okruhu bylo puštěno na start tolik závodníků. Podle mne stačilo nechat odstartovat nejdříve ty, co jeli půlmaraton a pak ty, co jeli maraton. Nebo oddělit speedaře od fitnessáků. To snad musíte uznat, že je konstruktivní kritika s návrhem řešení. Vím, jaké to je, organizovat nějaký závod, bo jsem už na nějakých coby pořadatel taky učinkovala. Nikdy se nezavděčíte všem, tratí počínaje, počasím konče. Něco ovlivnit můžete, něco ne. A počet účastníků na trati patří do oblasti, kterou ovlivnit můžetě.

Přidal(a): Balud 4. 9. 2007 t 12.56 Věčné dilema organizátora
[11] : : : reaguj : web

Ono je to celé takové věčné dilema pro organizátory…
Udělat trať jako okruh, tedy atraktivnější pro případné sponzory a diváky a především organizačně jednoduší a tím pádem řešit problém s propustností a „nudícími se“ závodníky.
Nebo se pokusit udělat hladký závod, kde bude moci startovat jakékoliv množství závodníků, nikdo neupadne do deprese, že už ho spíďáci zase předjeli (potřetí, počtvrté, popáté… ;-),každý si bude bojovat sám se sebou nebo s lidmi, kteří jedou kolem něj zhruba stejně rychle. Tohle ovšem za cenu neskutečně složitého jednání s úředníky, témeř neřešitelným rébusem, kde najít kvalitní povrch a nezkolabovat dopravu ve městě (vzpomínáte na letošní Algidu?) a pak ještě celou trasu zabezpečit proti vjezdu českých řidičů a vstupu českých chodců, kterým je bohužel bezpečnost závodníků zcela lhostejná, protože oni zrovna teď potřebují jet/jít do supermárketu.


Pravdu máte vlastně všichni, kdo tu přispíváte. A vaše příspěvky mají jedno společné, chcete aby další závody, které se někdy někde budou pořádat byly zase o kousek lepší. Ozvěte se, kdo máte chuť příští rok pomáhat, určitě pro vás nějakou činnost najdeme.

Přidal(a): Marcel 4. 9. 2007 t 14.18
[12] : : : reaguj :

Souhlasím zde s Víťou, přiložte někdy taky ruku k dílu a budou ty závody třeba konečně podle vašich představ. Organizovat tyto akce není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. V Brně zejména vyhlašování moc neklaplo, ale doufejme, že se z toho pořadatelé poučí a přistoupí k této akci trochu zodpovědněji a méně komerčně. Nebo ta komerce nebude až tak vidět a na prvním místě bude spokojenost závodníků.

Přidal(a): zdeněk 4. 9. 2007 t 14.37
[13] : : : reaguj : web

Já třeba s Charibdou absolutně nesouhlasím s rozdělením závodu na speeďáky a hobbíky. Mně se to právě líbilo, ač jsem dojel mezi posledními. Pro někoho je to velké množství lidí nevýhoda, pro někoho výhoda. Každopádně pochybuju, že si zazávodíte v nějakém jiném sportu a pětkrát vás předjede mistryně světa :-D. Ano, možná na nějakém masovém lyžařském závodě potkáte mistra světa v lyžování, ale uvidíte max. jeho záda a konec. Myslím, že bruslení by se mělo ubírat k masovosti – to je jeho velká šance. Naprosto souhlasím a taky nedovedu pochopit, jak si někdo může stěžovat na vysoké startovné? Prostě je vysoké – neřeším – nejedu, je přijatelné – jedu TEČKA Maratón jsem dojel mezi posledními a se špičkou jsem neměl absolutně žádný problém, funění vláčku jsem slyšel dlouho dopředu, tak jsem si dal prostě pozor. Nevím, jestli by mě to tak bavilo s hobbíky? Takhle se kolem mě pořád něco dělo, mohl jsem okoukávat techniku a přemýšlet na čem zapracovat.

Přidal(a): Honza 4. 9. 2007 t 15.10 Jsem rád, že se ozval Zdeněk a další
[14] : : : reaguj :

… včera večer tu byly jen tři jedovaté příspěvky, to byla hrůza, tak jsem se to těch brblalů trochu obul. Domnívám se totiž, že „Zdeňků“ je drtivá většina a štastná charibda jen jedna. ''Při jednom závodě jsem se kdysi trochu poštěkal s Radkem, který píše výše. Po závodě jsme to probrali a pohoda – Radkovi děkuji, že moji omluvu tenkrát přijal. Při nějakém těsném minutí tu a tam něco přeskočí, ale po vychladnutí už není důvod se hádat nebo si pak stěžovat na webu. Tak jsem rád, že se tu objevili zástupci pozitivně laděných bruslařů. Honza

Přidal(a): Jan Šťastný 4. 9. 2007 t 15.16
[15] : : : reaguj :

K vašim reakcím: Startovné jsem zmiňoval z toho důvodu, že organizátoři v průběhu závodu plakali nad malou účastí fanoušků. Pokud se domnívají, že přitáhnou davy jen na reklamu, pak jsou na omylu. Lidé jsou dnes trošku jiní. Chtějí se aktivně zapojit, něco si vyzkoušet. To je táhne. 300 za start ale bezpečně většinu odradí. A to je právě o té masovosti.

K terénu: byly zde i dobré úseky. Překážky byly označeny. O tom není sporu. Ale na horší trati jsem opravdu v životě nejel. jinak k dotazu kde jezdívám, odpovídám cyklostezka v Brně – za olympií, u Bzence, a v Jizerkách – na Souši.

Hlavní závod jsem hodnotil jako divák. To, že i hobby závodníci jezdí a dodají si odvahy musím říci, že je to skvělé, ale pro mne, jako diváka to byl hrozný chaos a to i z toho pohledu, že sám organizuji a spoluorganizuji nejedny závody (nebruslařské).

K vyhlášení: – tomu já říkám ostuda jako blázen a být za něj odpovědný, lezu kanálama.

Moje závěrečné doporučení je pro organizátory, kteří nemají nic společného s SK Špilberk. Udělejte závody sami a musí nutně být o 100proc. lepší. Nedělejte „blbce“ někomu, kdo se jen chlubí cizím peřím. Byl bych zvědav, jestli i výdělek se rozdělil přiměřeně mezi všechny organizátory.

Přidal(a): Honza 4. 9. 2007 t 15.17 speedaři vs. fitnessáci
[16] : : : reaguj :

Charibdo, nejsou speedaři ani fitnessáci, jsou bruslaři. V mnoha závodech už porazili jezdci na fitness bruslích bruslaře na speciálech, dokonce pak stáli i na bedně. V bruslení není pořád tak velký rozdíl mezi špičkou a rekreačními bruslaři, takže náhodný rekreant může velmi brzo dosáhnout úrovně špičky. Proto je potřeba, aby mohli jezdit všichni spolu. A dávejte si pozor na pomalé bruslaře na fitness bruslích, příšete přece, že Vás sestřelili tito. Honza

Přidal(a): Honza 4. 9. 2007 t 15.22 Šťastný kibic
[17] : : : reaguj :

Pan Šťastný nejel hlavní závod, ale hlavně že hodnotí povrch. V kartách se takovému člověku říká kibic. Tohle je citát z Matěje Kuděje, Haškova souputníka: „Kibic, zavři tu tlamajznu, neb Tě přes ní majznu!“

Přidal(a): Teplickej 4. 9. 2007 t 15.44
[18] : : : reaguj :

[4] Pro Honza : Souhlasím s Honzou. Pan Šťastný a ostatní brblalové moc akcí na bruslích asi nezažili.. Před pár lety jsme jezdili do Vídně na WIC..pršelo, koleje, kostky…startovný cca 900,– Kč nebo kritérium za Lincem (Bob si možná vzpomene..) to samé kostky, ostré zatáčky městem….vopravdu šílená trať a startovné raději ani nemluvím. Brno bylo v podstatě SUPER..

Přidal(a): Jan Šťastný 4. 9. 2007 t 15.55
[19] : : : reaguj :

Honza: Podívejte se, neobouvejte se laskavě do mě. Husy jsme spolu nepásli. Zhodnotit a upozornit na tento v některých směrech ostudný organizátorský počin mám právo. 22 km bych na BVV nejel, ani za úplatu. Za ty dvě kolečka firemního závodu a 3,5 kolečka tréninku jsem byl vyklepaný dost. Ten kdo chce, si můj přispěvek přebere, jiní se budou chtít vždy hádat.

Přidal(a): charibda 4. 9. 2007 t 20.07
[20] : : : reaguj :

[13] Pro zdeněk : jééééje, kéž by pětkrát!!!!! ale potrénuju a bude lépe :-D

Přidal(a): charibda 4. 9. 2007 t 20.08
[21] : : : reaguj :

[19] Pro Jan Šťastný : Taky si myslím, že každý má právo na svůj názor a nemusí být hned označen za brblala…

Přidal(a): blue.sun 4. 9. 2007 t 20.20
[22] : : : reaguj :

[17] Pro Honza : Takže každý, kdo nejel maraton, ale něco kratšího, nemá právo říci svůj názor na trať? Chápu to správně?

Přidal(a): Radek Urminský 4. 9. 2007 t 21.10 Klídek
[23] : : : reaguj :

Každý má samozřejmě právo říci svůj názor a opačně má každý právo s ním souhlasit nebo nesouhlasit. Jiná věc je jakým způsobem svůj souhlas či nesouhlas vyjádří. Já si myslím, že inlajnisti jsou pohodová skupina lidí a i když se někdy vyjádří drsněji není to míněno jako nějaké povyšování nad druhým. Já bych také bral lepší povrch a širší dráhu, ale stále ještě nejsme v pozici sportů, které mají dlouhou tradici a jsou jako sport v podvědomí většiny lidí. Vyjádřením svých názorů určitě rozpohybujeme organizátory ke zmapování chyb a následnou snahu k jejich odstranění. Pokuď byl můj názor pochopen jinak je mi to líto. Jsem s vámi všemi rád, ale taky vím co je to práce zorganizovat tak velký závod. Osobně organizuji mezinárodní závody a Mistrovství republiky již více jak dvacet let a vždy smekám před každým, který se takové práce chopí. Každý z nás má určitě spoustu nápadů jak to či ono udělat lépe. Nabídněte je, dejte je na vědomí a každý si určitě rád vybere co bude potřebovat. Radek Urminský

Přidal(a): Rosťa Ledinský 4. 9. 2007 t 22.52
[24] : : : reaguj :

:-) Už se poprali ? :-)

Přidal(a): blue.sun 5. 9. 2007 St 10.12
[25] : : : reaguj :

[24] Pro Rosťa Ledinský : Co není, může být :)))))

Přidal(a): Lída Krupková 5. 9. 2007 St 13.16
[26] : : : reaguj : web

[23] Pro Radek Urminský : Pane Urminský, prosím Vás, pošlete mi na můj mail (redakce (at) magazinline.cz) na Vás kontakt. Vždycky si ho na závodech zapomenu od Vás vzít a ráda bych s vámi něco probrala. Omlouvám se diskutujícím, že ruším debatu osobní záležitostí.

Jen pár slov k Brnu: Je opravdu velmi obtížné připravit závody takového rozsahu. Jsem ráda, že se za poslední dva roky naše in-line scéna velmi rozrostla – co se týká závodů, závodníků i těch, kteří se jedou na bruslích jen projet. Zásluhu na tom bezesporu mají všichni organizátoři všech in-line akcí (a nejen závodních, ale i jízdy městy, nočních jízd apod.). Mě osobně to velmi těší a věřte mi, že při častých rozhovorech se zahraničními kolegy téměž všichni oceňují ohromný pokrok, který v ČR in-line bruslení udělalo. To, že někde není povrch ideální, nevadí. Ani v zahraničí to opravdu občas neývá jiné. Mě naopak potěšilo, že organizátoři oproti loňsku dokázali alespoň na kus tratě nechat položit nový povrch. Koneckonců ani pan Grandgirard si na povrch nestěžoval, naopak v rozhovoru oceňoval zlepšení oproti loňskému roku. To, že byly zmatky ve vyhlašování vím, a také doufám, že se organizátoři poučí i vzhledem k tomu, že problém v této části organizce byl již vloni. Ale podle mého je opravdu nejdůležitější to, že se jelo.

Přidal(a): Iwo 5. 9. 2007 St 13.37
[27] : : : reaguj :

Na zavode jsem nebyl, tak do toho nemam co kecat, ale komentar p.Stastneho jsem si precetl a i z nasledujici debaty, ktera se rozpoutala jsem si predstavu udelal a nejspis to nebylo nic extra, urcite ne lepsi nez jarni vltavsky maraton, nad kterym mnozi take brblali. To Honza: Tvuj komentar, ze to nemohlo byt tak strasne, kdyz do nemocnice vezli jen jednoho cloveka, mi prijde hodne „out“. K vysi startovneho: Nerekl bych, ze 300,– je nejak moc penez, respektive je to hodne, ale kdyz se na to podivate realne, tak je to dnes obvykle nebo spis levnejsi startovny, viz. treba horska kola. A nakonec to nebyl posledni zavod v Brne a uz tento tyden se pojede dalsi a jen za 200,–, takze prilezitosti zajezdit si je dostatek.

Přidal(a): charibda 5. 9. 2007 St 14.46
[28] : : : reaguj :

[16] Pro Honza : No, mně ani tak nejde o umístění, já si spíš jezdím na svůj čas, který si neustále zlepšuju (zatím). Spíš mi jde o to, že jsme si citelně zavazeli=velké množství závodníků na trati. Jinak mne sejmul jeden fitness a jeden speed takže 1:1. A oba to byli rychleji jedoucí jezdci….

Přidal(a): zdeněk 5. 9. 2007 St 14.57
[29] : : : reaguj : web

charibdo a to jsi jela maratón nebo 22 km? Přijde mi, že kdyby to četl někdo neznalý věci, tak mu může připadat, že třeba sotva umíš na bruslích. Já si myslím, že na maratónu byli všichni už dost zkušení. Jak jsem psal, dojel jsem hodně vzadu, ale žádný konflikt jsem neměl ani omylem a s nikým jsem si nezavazel. Asi opravdu budeš muset příště na desítku, protože si nedovedu představit maratón jen pro fitnesáky.

Přidal(a): charibda 5. 9. 2007 St 17.41 pro Zdeňka
[30] : : : reaguj :

[29] Pro zdeněk : no, jela jsem maraton, co je to sotva umět na bruslích? zabrzdím, koleje jsem taky zvládla. Jinak proč se všichni upnuli zrovna na dělení na fitness a speed? Já navrhovala i třeba dělení na ty, co jedou půlku a ty co jedou celý marathon…a nevím, proč bych měla na desítku. jenom jsem vyjádřila názor, že nás na trati bylo příliš mnoho. A nebrečím nad tím, že jsem si narazila kostrč a odřela loket, bo to k tomuto sportu patří. Spíš vyjadřuji podiv, že nás bylo tolik. Prostě si myslím, že chybí nepsané pravidlo „hustoty závodníků v poli“….Když to vezmu ad absurdum, tak příště nás můžou vypustit všechny, včetně dětí, s heslem, že si děti aspoň zazávodí s dospěláky…

Přidal(a): honza 5. 9. 2007 St 18.19 Pro honzu
[31] : : : reaguj :

[4] Pro Honza : Nevím proč brblalové? Měl by jsi být rád,že je nějaká živá a konkrétní kritika ,která může napomoct ke zlepšení dalších závodů.O tom to je.Mluvit otevřeně.

Přidal(a): zdeněk 5. 9. 2007 St 19.34
[32] : : : reaguj : web

No, vzhledem k tomu, že všichni maraton dojeli do dvou hodin, což je podle mě pořád velmi dobrej čas a známka kvality, pořád nechápu, že třeba Charibda měla takové problémy s lepšími závodníky. Vúbec podle mě nejde o to, že nás bylo mnoho, těch dvacet nejlepších by nás předjíždělo tak jako tak, se zbytkem už podle mě takový problémy nebyly. Já bych asi osobně byl taky pro rozdělení maratonu a 22 km, bylo by to přehlednější, ale je to jen názor, myslím, že třeba časově by v tom mohl být problém. S těmi dětmi to není dobrý příklad, ty za sebe nezodpovídají, my ano, a proto se můžeme rozhodnout, zda pojedeme, či ne.

Přidal(a): charibda 5. 9. 2007 St 23.00 pro Zdeňka
[33] : : : reaguj :

[32] Pro zdeněk : Já myslím, že mou poznámku a kritiku moc zveličujete. Já jsem problém NEMĚLA, a to ani s pomalejšími ani s rychlejšími. Jenom se mi NELÍBILO, že nás jelo tolik. Doufám, že rozdíl mezi těmito dvěmi slovesy je jasný. A nemusíte mne hned chytat za slovo s dětmi. Samozřejmě, že za sebe nezodpovídají etc. Cílem nebylo dostat děti na hromadný start s dospěláky, ale upozornit na fakt, že se taky může stát, že se nás příští rok dostaví na start v Brně 400 a to pak bude masakr…Chybí tady něco ve stylu, že při délce tratě 2 km je doporučený počet závodníku X a maximální počet Y, přičemž Y je větší než X. A pokud nad tím stále přemýšlíte, tak jsem to psala jenom jako kritickou poznámku, která může či nemusí být pořadateli akceptována. Což znamená, že Vaše neustále poznámky o tom, co Charibda jela/nejela, řešila/neřešila a ať teda nejezdí, když se jí to nelíbí etc. mi tak trochu vadí bo tu nejde o mne, ale o globál. Já si prostě nestěžuji, já jen kostatuji. Howg, amen, schluss, end….

Přidal(a): Radek Urminský 6. 9. 2007 t 09.52 Pro charibda
[34] : : : reaguj :

Souhlasím s Vámi, že obě distance měly jet odděleně. Už jenom proto, že maratón se jel jako mistrovství republiky a měl mít ty nejlepší podmínky aby se organizátoři vyhnuli následné ( oprávněné ) kritice. Je pravda, že můžou namítat, že byli v časové tísni, ale já můžu naopak namítnout, že při lepší organizaci a dodržování časového harmonogramu se mohl závod zvládnout i při oddělení závodů na 22 a 42 km. Radek

Přidal(a): chocholka 6. 9. 2007 t 18.08
[35] : : : reaguj :

Každý máte ze svého pohledu pravdu a organizátor těchto žávodů by se s tím mohl seznámit a lecos vylepšit.

Přidal(a): Píďa 14. 9. 2007 P 09.00 Pro pana Šťastného
[36] : : : reaguj :

[1] Pro stastny :On už si to asi nikdo nepřečte, bylo druhé Brno a před námi je Plzeň, ale zžíravá kritika člověka Šťastného evokuje myšlenku: Nejsi ty agent nějaké konkurence? Ale já nemyslím od In-line konkurence, já myslím někoho, kdo chce lidi od In-line bruslení úplně odradit. Doufám, že začneš u sebe.

Přidal(a): greenman 17. 9. 2007 Po 21.44 fotky z Inline Grand Prix Brno 1.9.2007
[37] : : : reaguj :

na stránke www.brnoinlinemarathon.cz sú odkazy na nové fotky z akcie, každý účastník sa tam nájde

*
  Gravatar povolen.
Komentář *
Kliknutím vložíš:
Vlo� smajla :-) Vlo� smajla :-( Vlo� smajla ;-) Vlo� smajla :-D Vlo� smajla 8-O Vlo� smajla 8-) Vlo� smajla :-? Vlo� smajla :-x Vlo� smajla :-P Vlo� smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.