Diskuse
Komentáře k textu
Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] : : : reaguj :
„BVV po zimní údržbě v dubnu opravilo vozovky v areálu výstaviště. Nejhorší úsek tratě u pavilonu G byl také opraven a je v lepším stavu než v loňském roce. Zahraniční inline bruslaři na výstavišti v červnu testovali trať a konstatovali povrch tratě za standartní v porovnání s ostatními evropskými závodními okruhy. – Marně přemýšlím, co u pavilonu G opravili, když povrch je tam už třetím rokem stejný = děsný, ještě teď mě brní nohy z té trati. Je to škoda protože zázemí v pavilonu P bylo zase prima.
[2] : : : reaguj : web
[1] Vanadis:nezávislý pohľad zo zahraničia: pre BVV ako miesto MR ČR hovoria len 2 argumenty: 1.perfektné zázemie, zrejme najslušnejšie pre inlajn preteky na území ČR; 2.výborný prístup autom zo všetkých strán, aj z blízkeho zahraničia na výstavisku sme boli v čase 11–18:00, ľudí okolo inlajnu poznám, prišli len pretekári a ich doprovod, zväčša príbuzní, tak neobstojí argument, že do Brna na preteky príde viac návštevníkov ako trebárs do Račíc… obzvlášť, ak v tom istom čase je Grand Prix ČR na Autodrome Brno …http://www.automotodrombrno.cz/node/1509 s návštevou 150 tis. divákov… presne ako minulý rok… samotná trať pretekov sa za 3 roky nezmenila, iba bolo použité viac pásky na zúženie niektorých hrboľatých úsekov dobrovoľne som si odkrútil 5 + 21 kôl + niekoľko cvičných, spolu skoro 60km
[3] : : : reaguj :
Naprosto souhlasím s Michalem, argument ze do Brna prijde vic divaku se po sobote zda byt usmevny – nebyt doprovodu a pribuznych tak tam nikdo neni. Navic se porada zavod ve stejnou dobu jako Grand Prix na autodromu. Jinak ale organizace byla skvela, snad jen skoda ze se nedalo parkovat uvnitr arealu, misto by rozhodne bylo a tech aut by zase nebylo tolik.
[5] : : : reaguj :
Mně se okruh zdá vyhovující. Drncající úsek byl krátký, nikde nebylo nebezpečné místo. Výhodou výstaviště je široká dráha. Při dojezdu desítky jsme byli na čáře v pěti a všichni měli dost prostoru – v Račicích se vejdou nejvýše dva vedle sebe. Na výstavišti je trať rozmanitá a pro maraton asi nejlepší v ČR – dokud se neobjeví nějaká lepší.
[6] : : : reaguj :
Já ti nevím, Honzo, ale my se v Račicích vešli do cíle i ve čtyřech, na dráhu tři vedle sebe a nepobili jsme se. Brno má širokou dráhu taky jen na pár metrech, pak už jsou všude pásky a zúžení a trať je užší i než tebou zmíněné Račice. Vyloženě špatný úsek byl jediný a krátký, to máš pravdu. Jenže těch „ne až tak tragických, ale přesto příliš hrubých“ bylo pořád skoro polovina trati, což byla docela zabíračka na nohy. Na druhou stranu je třeba pochválit zázemí, které je opravdu luxusní. Snad jen zvolit vhodnější termín, který se nebude krýt s GP Brna ani jinou podobnou závodní megaakcí.
[7] : : : reaguj :
Marně přemýšlím, která trať v ČR je svým povrchem horší než Výstaviště v Brně, a srovnávat Račice s Brnem …tak to už ani nekomentuji.
[8] : : : reaguj :
Petře, které dráhy jsou lepší než v Brně na Výstavišti? Nechci se hádat, jde o to vhodné dráhy objevovat a prosadit. Když byl maraton v Praze ve Stromovce, také se mnohým nelíbil okruh, ač byl perfektní – kromě dočasné uzavírky kvůli propadu tunelu, to bylo ale jen cca 300 metrů úzké cesty. Pokud jsou okruhy lepší, pojďme je sepsat a prosazovat. V Račicích se mi samozřejmě líbí, ale je to tam úzké, to je jediná vada.
[9] : : : reaguj :
Ostrava, Plzeň, Letiště v Hradci Králové, Pardubice – jsou vhodné pro maratón, Račice už jsem zmiňoval, i ty Budějovice, které jsou krátké, mi osobně pro maratón připadají lepší. Nezlob se na mě Honzo, ale trať kde musím stále vyhledávat vhodnou stopu, mi nepřipadá vyhovující. Neslyšel jsem nikoho, kdo by to chválil, asi jsem rozmazlenej, samozřejmě respektuji tvůj názor, ale já na tuto trať už do Brna nepojedu. A ještě jednou se musím zastat Račic, ale lepší trať u nás neznám, měj se
[10] : : : reaguj :
(Zrovna jsem chtěla říct, že Ostrava byla dobrá, Petře.) Trať v Brně se mi letos nelíbila úplně stejně jako v loni před „opravou“. Uvažovala jsem jestli vůbec pojedu, protože vloni jsem si rozedřené paty léčila měsíc.
[11] : : : reaguj :
Dle mého názoru. Profil trati nejlepší v ČR, kvalita povrchu nejhorší v ČR. Tak doufám že příští mistroství bude jinde. To že sem přijde víc diváků než do Račic byla hloupost! Diváci nepřijdou většinou nikam a pak vyhlášení mistrů je tak jak je. Že tleská asi pět lidí a to mi vadí a mrzí zároveň.
[12] : : : reaguj : web
[11] Pavel Zajpt: Celá tahle diskuze se obloukem vrací na začátek a tím je Honzův článek o pravidlech.
MČR je vyhlašováno Českým svazem kolečkového bruslení a tento svaz by tedy měl jasně definovat požadavky, za jakých se MČR může konat. Současně s tím by měl intenzivně pracovat na vytváření takových podmínek, aby MČR uspořádat šlo. V rámci Českomoravského poháru máme jasně definována technická pravidla, která pořadatelům jednotlivých závodů říkají, co a jak se má udělat. Samozřejmě jsou to pravidla nedokonalá a průběžně na jejich zlepšování pracujeme a jsem přesvědčen, že jejich zavedením jsme dosáhli pozitivních změn v úrovni jednotlivých závodů.
Bohužel jsem nic takového zatím neviděl u ČSKB.
[13] : : : reaguj : web
Perfektní organizace závodů ,rychlé výsledky,vyhlášení vítězů ,super zázemí .....
jeden z nejhorších povrchů kde se jezdí inline závody ,chybějí pouze vyjeté koleje . Ale co není, může být příští rok .
V případě ,že bude jiná alternativa v den závodů , určitě nepojedu na výstaviště do Brna .
[14] : : : reaguj :
Mě spíš vytočilo, že nás nepustili do areálu zaparkovat(!)Nikdo tam nebyl? Taky mě překvapilo,že se braly peníze za 10km!!!Např v holkách by to bylo dost slaboučký…a stejně dostal O.Suchý aspol.? Na druhou stranu jsem rád,že se jelo podle férovějších pravidel než v LILku!
[15] : : : reaguj :
ahoj, souhlasím s Hansem, vůbec jsem nepochopila proč nás nechtěli pustit zaparkovat do areálu, místa tam bylo dost, nikomu bychom se do cesty nepletli, a když nás začali u brány vyhazovat to nemělo fakt chybu. Docela to byl pro nás šok.