Vysledky z Napajedel
Diskuse
Komentáře k textu
Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] : : : reaguj :
Organizátoři a závodníci, kterým se včera i přes neuvěřitelnou nepřízeň počasí podařilo dotáhnout do konce závod v Napajedlích, mají naši úctu a obdiv! Marcela a Jirka
[2] : : : reaguj :
Napajedla byl možná první in-line závod v ČR, kde všechno klapalo. Jeden závod za druhým, žádné prostoje. Výborný hlasatel. Rozdělení startu na muže a ženy. Výsledky přišly na mobil chvíli po dojetí. Časomíra podle všeho přesná. Svižné vyhlašování, na které se nemuselo čekat půl dne. To vše v náročném počasí – náročném pro pořadatele, pro závodníky to byla zajímavá změna proti většinově suchým tratím. Nejsem jenom spokojen, ale přímo nadšen.
[3] : : : reaguj :
Organizace byla skvělá, komentátor pochopitelně taky Myslím si že závod v Napajedlích patří k těm nejlepším, výsledkový servis po zkušenostech z Londýna (dodnes nemají výsledky!) je neuvěřitelný Jen mě mrzí že účast není vyšší, osobně tomu moc nerozumím proč tomu tak je (dobrá, letos pršelo, ale loni bylo krásně).
[4] : : : reaguj :
Je to tak! Inline cup je pro mě seriálové číslo 1 v ČR. Z organizátorů je cítit to pravé inline srdíčko. Letos mám jasno – jedu ho komplet a Life jen MČR a WIC.
[5] : : : reaguj :
Loni se zúčastnilo hodně místních a skoro místních, letos díky počasí jen skalní závoďáci, snad kromě pár dětí. Ale závody byly perfektní. Při takovém počasí jsem snad ještě nikde nejezdil.
[6] : : : reaguj :
Zdarec souputníci, pár fotek z Napajedel, ale je to bída a utrpení, takhle hrozný to bylo na focení naposledy loni v Ostravě. Každopádně, příjemné vzpomínání v teple a suchu. http://vanadis.rajce.idnes.cz/ Zdraví Bohunka
[7] : : : reaguj :
A diplomky na webu ke stažení budou, budou?
[9] : : : reaguj :
Bohunko, skvělé fotky, nejstylovější je ta, jak projíždějí přímo kaluží a voda stříká od bruslí, ale pěkných živých fotek je tam mnohem víc.
Většina má černá kolečka, to jste lidi jeli opravdu na MPC Storm Surge? Pomáhá to opravdu? Mně se to pořád nechce věřit, že by kolečka mohla být velmi tvrdá a přitom neklouzat za mokra. Nebo to byly gumové Continentaly? Ty jsou ale měkké a malé. Podělí se někdo o zkušenost?
[10] : : : reaguj :
V Napajedlech jsem jela na Stormech podruhé, protože loni v Pardubicích se mi ta kolečka osvědčila. Držela perfektně.
[11] : : : reaguj :
[10] vanadis:Takže se dá říci, že u Stormů to opravdu není jen marketing? Pak bych pro podobné případy o nich uvažoval.
[12] : : : reaguj :
Stormy opravdu lépe drží na mokru. ALE! Když se s vodou smíchá na jaře pyl, tak ani černá kolečka nepomohou. Stejně tak na podzim padající listí. Také kloužou na kamenech, třeba na dlažbě, obrubnících atd. Ale na mokré silnici bez výše uvedených či jiných příměsí výrazně pomáhají.
[13] : : : reaguj :
Na startu v Otrovicích jsem byl upozorněn, že mi nebude povolen start v kapkovité přilbě. Zdůvodněno to bylo tím, že takováto přilba by mohla ohrozit ostatní startující. S tímto tvrzením nemohu v žádném případě souhlasit protože: se jedná o přilbu renomovaného výrobce s homologací pro cyklistiku. Tato přilba je zhotovena z materiálu (extrud. polystyren) a technologií, která naopak chrání zdraví uživatele a ostatních. Představa, že po pádu zůstane přilba v kolmé poloze a nějakým záhadným způsobem bude zafixována kulovitá přední část tak, že by se na zadní konec někdo mohl,,napíchnout,,je z oblasti sci-fi. Pokud se rozhlédneme po dnešních přilbách (obvyklých), zjistíme, že velká většina z nich je na zadní části tvarována do jakýchsi ostnů, čož je teoreticky ještě větší ,,nebezpečí,, pro ostatní a používají se bez připomínek. Doposud jsem také nikdy neslyšel, že by existoval jediný případ, že by se někdo zranil o cizí přilbu. Ostatně, přesně tento model přilby byl také použit v časovce týmů na letošním Giru a nemyslím si, že byl předmětem obav o zdraví závodníků. Ano, dřívější tzv. skořepinové modely opravdu byly potencionálním nebezpečím pro uživatele i pro ostatní. Bylo to proto, že byly konstruovány pouze za účelem zlepšení aerodynamiky a v případě většího nárazu se mohly rozletět na různé střepy, které skutečně zranit mohly a proto byly zakázány.S takovýmto zákazem se dá pouze souhlasit, ale pro současné polystyrénové modely to zcela jistě neplatí. Tolik na vysvětlenou. Ivan
[14] : : : reaguj :
[12] Honza 100:Honzo, díky za informaci. Jirka
[15] : : : reaguj :
Další fotky na www.napajedla.cz
[16] : : : reaguj :
No, v Německu jsem jel na dráhových Matterech, bylo mokro a neklouzalo to … takže nevím, jestli je to marketing nebo ne Každopádně záleží na povrchu.
[17] : : : reaguj :
No, pročetl jsem asi dvacet diskusních fór, a je to tam podobné, někdo na Stormy nedá dopustit, jiný říká ojetá měkká kolečka stačí. Gumové Continentaly 90 drží určite, zato s jistotou vůbec nejedou. Asi to bude také o bruslařské technice, kdo co za deště obuje. Za sucha jezdí každý, praví borci si počkají na pořádný liják
[18] : : : reaguj :
viz příspěvwek č. 12. Když prší hodně, tj. je na čistém asfaltu téměř čistá H2O, tak Stormy nekloužou vůbec a kvalitní tvrdá kolečka do sucha jen málo. Když je vody málo, tak se dostatečně nerozředí směs vody, pylů, blátíčka atd., takže klouže všechno. Při průtrži se jezdí loužemi, ale kolečka kloužou méně. Osobní zkušenost z loňských Pardubic: lilo jako z konve už dlouho před závodem i při něm. Desítku jsem jel na MPC Road War (tvrdá kolečka do sucha) v tom roce poprvé na špici, ale ve spurtu mi všichni čtyři kolegové na Stormech upláchli. V intenzivním spurtu se nešlo odrazit. Půlmaraton jsem už jel na Stormech, opět na své poměry velmi dobře a ve spurtu jsem kolegům ujel já. Při „pomalejší“ a pravidelné jízdě člověk jede lépe technicky, ale při spurtu nebo nástupech technicky zaostávám, takže tam se přilnavost koleček projeví naplno. Ve zrychleních a do kopce se projeví výhoda Stormů.
[19] : : : reaguj :
[18] Honza 100:Dík za podrobný popis, to mne přesvědčilo, nejméně dvě kolečka Stormů na jednu brusli pro případ deště koupím. Loni jsem měl v Ostravě řadu „baletních“ vložek na hraně pádu, protože ty normální kolečka ustřelují na mokru hlavně ke konci odrazu.