Vysledky Brno inline maratonu - ČMP
Diskuse
Komentáře k textu
Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář
[1] : : : reaguj :
Z meho pohledu nejhorsi zavod sezony,at uz vysledkem nebo trati. Vim,ze Brno uz je letita klasika,ale pro pristi rok bych ho v CMP radsi nevidel. Za ty skody na vybaveni (popraskana, potrhana a jinak znicena kolecka) to opravdu nestoji.
[2] : : : reaguj :
..je potřeba koupit pořádná kola…ATOM ONE 4ever…-) po závodě na žádné z našich týmových sad viditelná změna..
[3] : : : reaguj :
Já souhlasím s Michalem, nový MPC vypadaj příšerně a Mattery no to ani nekomentuju, hroznej povrch.
[4] : : : reaguj :
Povrch nedůstojný mistrovství republiky ani ČMP. A proč musíme parkovat kilometr za bránou, když přímo v areálu je místa na rozdávání. Stačilo dát učastníkům do e-mailu povolenky k vjezdu.
[5] : : : reaguj :
Mattery na odpis, trať byla příšerná a komentátor úplně mimo.
[6] : : : reaguj :
komentátor…a projíždí číslo xxx…:)[5] Jirka:
[7] : : : reaguj :
Čekal sem víc, mnohem víc. Nic horšího už se snad uspořádat nedá.
[8] : : : reaguj :
Komentátor je bohužel běžec a běžecké závody komentuje na jedničku … za to že mu dají komentovat bruslení on nemůže Já ho mám celkem rád z běhů, je ale pravda že při bruslení to nebylo ono
[9] : : : reaguj : web
Mě to bylo hned divný, říkal jsem si proč ten ten Vojta D. nejede..teď už chápu on měl Atomy.
[10] : : : reaguj :
Povrch byl naprosto v pohodě. Co jste s těmi kolečky dělali? Já mám nějaké levné no-name 110 a vůbec nic se jim nestalo, jel jsem rozjížďku a semi sprintu, 10 i 21, plus pár kol rozbruslení a vyjetí, dohromady nejméně 40km. Loni a předloni na jedné sadě MPC a také vůbec nic. Místy trať trochu hrbolatá, ale jen při pomalé jízdě při rozbruslení, v závodě rozdíl znát nebyl. Trať neměla ostré otočky, byla zajímavá, technická, často se projíždělo kolem diváků, takže sledovat závod mohlo být i zajímavé – soudím podle sledování handbiků. Trať byla bezpečná, až na to mlíko, které potrhal vítr, ale jinak naprosto v pohodě. Komentátor rozhodně nebyl špatný, že se úplně nevyzná v bruslení tolik nevadí. Aspoň byla změna a Honza si mohl užít bruslení a příště ještě více oceníte jeho komentování. Vyloženě ideální trať nemá ani jeden seriál (Račice výjimka), protože nikde žádná není. Kde trénujete, když vás rozhodí lehká zrnitost asfaltu??? Ideální trať v okolí Brna je Masarykův okruh, takže se nezapomeňte přihlásit na říjnové závody.
[11] : : : reaguj :
No, jestli Výstaviště je „lehká zrnitost“, pak máme asi každý o zrnitosti asfaltu jiné představy. Zjevně to asi tak luxusní povrch nebyl, když kolečka zničilo poměrně dost lidí (jen já vím už o sedmi z nejbližšího okolí). Bezpečné nebyly kužely umístěné uprostřed trati kvůli kanálům, které se nesměly barevně označovat. Tvarově byla trať v pohodě, technická a proměnlivá, to je fajn.
[12] : : : reaguj :
no… my s davidem taky několik koleček musíme vyhodit. Nejsou na takový povrch zvyklý kola ani my mlíko nepotrhal vítr, ale verča poustková která během závodu „odstranila“ i několik kuželů, chvílema bylo docela husto na trati a nebylo vůbec vidět, kam se jede. těšim se na další závody čmp v Liberci a v Račicích, nejradši bych, aby se tam za sezonu jelo vícekrát a výstaviště v brně se vynechalo..
[13] : : : reaguj :
Kdo obejde popelnice kolem výstaviště v Brně, může posbírat pár sad koleček na tréninky Osobně jsem taky jednu zlikvidoval. Ale to zas nemění nic na faktu že trať se mi líbila, povrh byl špatnej to jo, ale závod na výstavišti v Brně je přeci legendární! Už tam mam 6 startů v kuse za sebou, za rok jedu určitě zas!
[14] : : : reaguj :
Taky přiložím polínko – nejhorší trať sezony,nedůstojné ČMP.A opět znevážení závodníků starších ročníků na trati 10km.Nikdo není schopen je ohodnotit a dostat na bednu.Je to už fakt ostuda ČMP.
[15] : : : reaguj :
jeden postřeh – nemyslím si, že je v pořádku pustit handbikery rozjet se na trať, když desítka ještě nebyla dokončena. Poslední dvě kola se jim vyhýbat nebylo jednoduché.
[16] : : : reaguj :
Nikdo nekontroluje, jestli se holky vyváží za klukama… Ti, kteří to dodržují, tak na tom doplácí!
Martina Žáčková
[17] : : : reaguj :
[16] Martina Žáčková:ale ono se v Brně i tlačilo, je to ostuda.
[18] : : : reaguj :
V Brně nikdo nevyhlásil oddělené vláčky, tak se toho zřejmě všichni chytli. Jediné, co bylo, byl samostatný start žen. Akorát samotného mě to nenapadlo, beru to automaticky pro celý ČMP.
[19] : : : reaguj :
„lehká zrnitost asfaltu“ to je fakt dost dobrý. Já si příští rok beru boxerský chránič chrupu, což je asi jediná možnost, jak si na BVV nepřekousnout jazyk. Ale možná jsem nepochopil, že se jedná o nový sport INLINE CROSS. Nicméně příští rok tam asi budu zas.
[20] : : : reaguj :
[18] MichalPolan:Ale ano, od komentátora jsem zákaz společných vláčků zaslechl. Marťa má pravdu, některé holky se vyvážely s chlapama.
[21] : : : reaguj :
Je možné, že příští rok budeme jezdit na perfektních tratích … ale bohužel v zahraničí, jelikož se na to pořadatelé v ČR vykašlou, když umíme jenom kritizovat. A taky se mi zdá, že v Brně rozdávali i cibuličku, že všichni pláčou
[22] : : : reaguj :
[21] Petr Inlajn Vašek:Výbava bruslaře něco stojí a proč zrovna na závodě takového formátu by si závodníci měli ničit všechno.Vyhrožovat,že závody nebudou je hezké,ale udělat něco pro závodníka s tak vysokým startovným vám nějak nejde pod vousy.
[23] : : : reaguj :
Souhlasím s Petrem Vaškem… závod jsem dojel bez újmy na materiálu i na duši. Na čem to teda jezdíte?.-) koupit pořádný matroš a není co řešit…/Český národ už je prostě takový, věčně nespokojený… Pokud si my Češi myslíme, že v zahraničí jsou jen super povrchy.-)) tak už místo tlachání vyjeďte ven a koukněte se… v Berlíně na asflatu koleje, přejezd přes kostky, vloni na ME v San Benedetu, dle slov našich reprezentantů trať daleko horší než v Brně vloni. Letos na BVV určitě trať lepší než minulý rok. To Vás uspokojují rovinky tam a zpět? Nedivil bych se pokud by to po těchto nespokojených diskuzích někteří organizátoři zabalili.. Českomoravský pohár se nezúžil jako jiné podniky, všichni víme jak je to s finančními prostředky a stále čtu nespokojené komentáře, jak je to možné?… V Brně měli všichni stejné podmínky, tak jako na trati každého závodu. ..proboha budíček… už po několikáté píši, abychom jakémukoliv organizátorovi inline akcí v ČR, kór v dnešní době, děkovali a pořád si jen nestěžovali… Takže ještě jednou díky Napajedla, Stožec, Opava, Veselí, Brno, Liberec, Račice…kdo se k děkovačcce přidá? Bude někdo takový??
[24] : : : reaguj :
… já každopádně děkuji za každý závod, který se rozhodne pořadatel uspořádat… Děkuji
[25] : : : reaguj :
Když se Vám nelíbí povrchy tratí na kterých jezdíte seriálové závody, tak zkuste něco jiného. Co třeba Otrokovický pohár (3 závody v sezóně pořádá SSCO Otrokovice), závody v Benátkách nad Jizerou, Wheels on the Track Tour 2011 (2 závody v sezóně pořádá Inlinetalent), Běchovická korunka (bohužel ve všední dny) – jedná se o dráhové víceboje, které také mají svůj náboj. A povrchy jsou zde víc než dobré. Jen by to chtělo trošičku větší účast v kategoriích seniorů. Ale jinak buďme rádi, že někdo závody pořádá a snažme se ho nějakým způsobem podpořit. Napišme do diskuze i něco pozitivního, co se nám líbilo a ne jen negativní připomínky. Bohužel v našich krajích se to, co se povede, bere většinou automaticky za standard, a když se někdo ozve, tak většinou jen s tím, co se mu nelíbilo. Takže organizátoři, vydržte to s námi a nenechte se odratit od pořádání závodů.
[26] : : : reaguj :
[23] Honza Krejčíř:Souhlasím s Honzou Krejčířem a Petrem Vaškem a připojuji se k děkovačce všem pořadatelům inline závodů.
[27] : : : reaguj : web
[25] Roman Fajkus: Je to těžký Romane, ale zkusíme vydržet Alespoň do konce téhle sezóny. Pak zhodnotíme uplynulý „rok ďábla“ a naše šance na rok příští a rozhodneme se.
[28] : : : reaguj :
Tady nikdo nerika, ze poradatele udelali vsechno blbe. Kdyz ale byla trat spatna a rekne se, ze je spatna, tak je to spravne. Otazkou je, jakou maji brnaci volbu. BVV to kvuli nim nebude asfaltovat. Stanovisko poradatele tedy je…
[29] : : : reaguj :
Jste jako naší politici,brát jo,ale odstránit nedostatky to né.Nechcete slyšet co se závodníkům nelíbí,co bylo dobré vylepšit a tak získat i větší počet lidiček na startu.
[30] : : : reaguj :
Já jsem vděčný za každý závod. Pro mne je to závislost, droga. Potřebuju jezdit, abych byl vůbec v pohodě. Jsem rád, Honzo, že máš štěstí na vybavení, protože je nás zjevně dost, kdo jsme to štěstí s jinak kvalitním vybavením neměli. Pak si říkám, kde je ve skutečnosti chyba. Mám rád členité tratě, takže z toho pohledu mi Brno vyhovovalo. Ostatní věci, dané omezením ze strany majitele areálu, už méně, ale ty asi těžko půjde ovlivnit. Také děkuju za každý uspořádaný závod.
[31] : : : reaguj :
V minulé diskuzi jsem se při obhajobě vyššího startovného poměrně dost silně vyjádřil ve prospěch pořadatelů. Na tom názoru nebudu nic měnit. Závody na bruslích mám opravdu moc rád.
V Brně jsem bohužel nemohl být, ale když čtu tu diskuzi, mám pocit, že zde byl jeden ze základních parametrů (kvalita povrchu trati) za hranicí přijatelnosti. Kolečka vydrží snad všechno – co to tedy muselo být v Brně..
Většina z těch diskutujícíh, kteří odepsali několik či všechna kolečka (ztráta stovek až tisíců korun), to vzala sportovně. Ani při maximální loajalitě vůči pořadatelům a inlajnovému dění nemůžeme však od nich chtít, aby napsali „výborný závod, děkujeme“.
Za poslední léta je to snad úplně nejhorší hodnocení nějakého závodu v ČR. To určitě zamrzí nejen pořadatele, ale i každého fandu inlajnů.
[32] : : : reaguj :
Ano děkujeme za každý závod,ale organizátor by si taky měl vážit každého závodníka a snažit se ,ne jen psát jak je závodníků čím dál míň.
[33] : : : reaguj :
No jak to tak čtu, tak asi taky jezdím na špatným vybavení jinak není možný abych tam zrušil fungl novou sadu MPC
[34] : : : reaguj :
[32] honza:Ano, už loni někteří prohlásili, že do Brna kvůli trati víckrát nejedou. A letos jsem je tam opravdu neviděl.
[35] : : : reaguj :
I já jsem vděčná za každého, kdo je ochotný organizovat nějaký in-line závod, či jinak podpořit rozvoj tohoto nádherného sportu, ale popravdě Brno pro mě bylo poměrně velkým zklamáním.
To, že trať byla taková, jaká byla, s tím nic nenaděláme a ani si nemyslím, že by byla nějaká extra špatná. Byl to takový in-linecross , ale rozhodně měla i svoje kouzlo.
Co mě ovšem přišlo velmi nepříjemné byla celková organizace závodů. Zprvu vůbec nebylo jasné, jak se pojedou dětské kategorie na 1, 2 a 4 km, neboť organizátoři měli v úmyslu odstartovat dohromady děti na 1 a 2 km, ale nikdo o tom nevěděl a komentátor tou dobou ještě mlčel, nicméně až začal mluvit, tak jsme se stejně pořádně nic nedozvěděli.
V tomto bodě bych chtěla vyzvednout kvality Honzi Krejčíře, který svým komentováním dodává in-line závodům skvělou atmosféru a člověk se dozví všechny potřebné informace, zatímco moderátor v Brně byl Honzovým pravým opakem
Ovšem kromě nein-linového komentátora a docela nepříjemné arogance pořadatelů mě zarazil fakt, že závod na 10 km i na 21 km zřejmě končil projetím první dvacítky závodníků a poté už ostatní bruslaři měli smůlu Nepříjemné to bylo zejména na té desítce, kdy byla trať k dispozici všem účastníkům celého závodního odpoledne a tak ti, co nemají takové nadání, aby zvládli zajet 10 km kolem dvaceti minut, se museli vyhýbat jak závodníkům, kteří svůj závod již dokončili, tak rozjíždějícím se handbikerům a také závodníkům připravujícím se na půlmaraton a musím se přiznat, že tohle pro mě bylo velmi nepříjemné. Nehledě na to, že na trati bylo i spousta těch, co neměli čipy a tudíž by tam čistě teoreticky v době závodu neměli co dělat
21 km jsem si chtěla zajet jen tak pro radost a i přesto, že zde nebyl stanoven časový limit, tak když jsem dojížděla, organizotoři už balili vyznačení tratě a mě to připadalo, že už to ani nemusím dojíždět, neboť závody již skončily.
Takže abych to shrnula. Jsem skutečně obrovsky vděčná za každý in-line závod, který se někdo rozhodne uspořádat, nicméně je velmi poznat rozdíl, když ten NĚKDO má in-line v srdci nebo v nějaké jiné části těla Bohužel u SK ŠPILBERK to na srdcovou záležitost nevypadá , ale i přesto jsem ráda, že se do něčeho takového pouští. Ovšem z komentářů zde by si měli vzít jisté ponaučení, neboť se skutečně může stát, že rozhodnou-li se i v příštím roce uspořádat tento závod, tak jim tam dojedou jen ti NEJSKALNĚJŠÍ příznivci tohoto sportu.
[36] : : : reaguj :
Nevím ale já si na povrch nějak vyloženě stěžovat nemůžu. K ideálu to mělo trošku dál, ale tak hrozné to zas nebylo (zato kužele jsem proklínal!). Nedokážu si představit že ti co jsou nespokojeni s Brnem by jeli třeba Kolín nad Rýnem – přejezd snad všech kolejí ve městě, kostky v centru atd. a přesto tam jezdí přes tisíc lidí.
[37] : : : reaguj :
[36] František Míček: no ono je to těžký. Kostky a přejezdy nesežerou kolečka :-/ jinak třeba v Gorlitz to mělo do ideálu taky dost daleko ale kolečka se neojela vůbec.Nevím jak si vysvětlit že někomu se MPC sjela( třeba mě dodrbala) a někdo píše že stejný kola jsou OK? Třeba je to taky o jízdim stylu? Třeba technický profil trati? A nebo UFO
[38] : : : reaguj :
Je rozdíl, když je přejezd kostek a kolejí na několika místech a když je celý povrch trati trága. Samozřejmě, že v druhém případě kolečka odchází daleko více, v prvním zase více hrozí pády. To opotřebení kol spíš závisí na jízdním stylu. Honza Krejčíř je stylař, jemu kola vydržela. Honza Pecka je silový a je jasné, že na takovém povrchu by orval cokoli. Já akorát nechápu, proč mně praskly středy…
[39] : : : reaguj :
[35] Petra:samozřejmě jsem měla na mysli kvality Honzy Krejčíře
[40] : : : reaguj :
[39] Petra:Hrubka sem, hrubka tam. Odeslaný příspěvek ani kladivem neopravíš. Hezký, dlouhý a upřimně napsaný příspěvek [35] Petra:.
Soužití závodního a hobby bruslení v jednom závodě má svá úskalí. Napřed se „fitnes“ motají při závodě závodníkům, protože nejezdí u kraje ale uprostřed (je tam obvykle lepší asfalt). Pak to fitnes dostane zpět, když se z posledních sil plazí do cíle a na trati různě krouží závodní speed, který už před 10 minutami dojel. Nechci však otvírat nové téma, chtěl jsem jen říct, že tato situtace, kterou popisuješ, není výjimečná, a dá se při dostatečné ohleduplnosti všech a při kvalitním pořadateli většinou dobře zvládat.
Má-li závodní odpoledne nabitý program, je pak lepší (obvyklé) stánout pomalé závodníky z trati, dát jim DNF a mínus kola a pak teprve pustit další kategorie. Limit závodu musí být však oznámen předem v programu.
To, co popisuješ, vypadá jako chaos. Dost však Brna a těšme se na závody, které má v režii Víťa.
[41] : : : reaguj :
Je to asi blbost, ale proč mám u svého jména ve výsledcích z Brna DNS? Jel jsem tu dvacítku špatně, že bych si to zasloužil, ale slibuji, že se polepším. Jinak co se týče koleček po Brně, musel jsem koupit novou sadu matterů…dobře vám tak, budu rychlejší
[42] : : : reaguj :
Jandysi..to je jasný, koho porazí průmerný bruslící moderátor má DNS takže koukej, trénovat:-)) btw: kup Atomy, po Brně ani škrábanec:-)
[43] : : : reaguj : web
[41] Petr Janda: Chybka se vloudila no… už to máš dobře