Home E-mail - nezapomeň zaměnit slovo zavináč za znak

Inlajn kemp Lipno 2008

3. 6. 2008 t 23.43 [Fitness]tisk

Lipno-2008 Letos nenajdeme celý volný víkend pro Inlajn kemp na Lipně, ale přesto si báječnou akci zopakujeme. Vybrali jsme termín, kdy to většina bruslařů nebude mít na Lipno daleko – 14. a 15. června. V sobotu se sejdeme na závodě Patria direct Inline patřícího letos do O2 Inline Cupu. Po závodě se přesuneme do kempu v Nové Peci a budeme si užívat až do nedělního odpoledne.

Letos tedy bude program o den kratší, ale rozhodně nebude chudý. Program zveřejníme stejně jako loni až těsně před víkendem. Teď jen lehce nastíním, co plánujeme.

Odkazy na loňský článek a program.

Inlajn kemp Lipno nejsou závody a není to ani klubová akce pro zvané. Mohou se zúčastnit všichni, kdo má rád in-line bruslení, chce zažít pěkný víkend v šumavské přírodě a poznat nové přátele. Program si každý může upravit podle své chuti a schopností. Po ruce budou připraveni školení instruktoři inline bruslení a závodníci s radami ohledně bruslení, materiálu, údržby bruslí a techniky jízdy. V okolí Nové Pece je i mnoho turistických tras pro pěší a značené cyklostezky.

Termín a místo
14. – 15. června 2007 Příjezd možný i v pátek večer, v sobotu jedeme na závodu na Kvildu
kemp a stezka v obci Nová Pec, okres Prachatice, Jihočeský kraj

Podmínky pro bruslení
Stezka začíná na okraji obce Nová Pec a vede podél Vltavy do Stožce. Délka trasy je asi 16 kilometrů a celkové převýšení je asi 50 metrů. Cesta se klikatí a mírně vlní mezi loukami a lesy. Na trase je devět železničních přejezdů, které jsou bezpečně sjízdné. Asfaltový povrch je hladký

Ubytování
Asi 100 metrů od začátku stezky na břehu Lipenské nádrže se nachází kemp. K dispozici je jen základní vybavení bez teplé vody. Budeme spát ve stanech, chatky v kempu nejsou. Můžete si individuálně zajistit bydlení v penzionech, hotelích a ubytovnách v Nové Peci.

Doprava
Nová Pec leží na začátku Lipenské přehrady. Příjezd je možný ze směru od Volar nebo Frymburka odbočíte v obci Želnava. Do Nové Pece jezdí také vlak nebo autobus. Veřejná doprava mezi Novou Pecí a Kvildou není dobrá.

Program na sobotu a neděli
Opět individuální. Sobotní závod asi většina z nás nevynechá. Po závodě je možnost cestou do Nové Pece zajet do Stožce a posádka auta se může svézt po stezce na bruslích až do kempu. Řidiči s auty nohou přejet nebo se pro ně vrátit vlakem z Nové Pece a částečně na bruslích.

Budeme rádi, když nám předběžně nahlásíte svou účast na email honza (zavinac) inlajn.cz . Do diskuze pod článkem pište dotazy a přání.

Sdílejte článek kliknutím na ikonku oblíbené sociální sítě

12 komentářů | 3341 přečtení

Diskuse

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

Přidal(a): Vyry 4. 6. 2008 St 12.12 speed a semi-race boty
[1] : : : reaguj :

Cau vsichni. Pokud pouzivate/mate doma speedove nebo semi-race boty velikosti 43–44 (zalezi od znacky), mohli by jste je dovezt a pujcit na chvili na vyzkouseni? Budu vam velmi zavazan a dam tatranku jako odmenu :) Duvodem je, ze jsem si asi koupil prilis velke boty a musim si sehnat mensi. Predem diky.

Přidal(a): Lukáš Pravda 4. 6. 2008 St 19.16 kemp
[2] : : : reaguj :

Ahoj Honzo, ja určitě na kemp přijedu a už v pátek. Ale nevim, jak se tam dostat tak mi dej kdyžtak nějak vědět jak tam jet vlakem. Kdyžtak mi napiš třeba smsku(723608303) díky moc Lukáš Pravda (inlajn.cz)

Přidal(a): Valec 4. 6. 2008 St 19.58
[3] : : : reaguj : web

Já tam pojedu taky na celý víkend… Lukaši, jestli pojedeš vlakem, tak z Pardubic pojedu vlakem taky už v pátek.

Přidal(a): Valec 4. 6. 2008 St 20.04
[4] : : : reaguj : web

Eventuelně nejede tam někdo autem s volným místem?

Přidal(a): HonzaH 4. 6. 2008 St 20.12 Vlak a bus
[5] : : : reaguj : web

[2] Lukáš Pravda: [3] Valec: Zkuste najit vhodne spoje treba na www.idos.cz zastavka Nova Pec, okres Prachatice
Domluvit se s nekym na auto je asi nejlepsi varianta.

Přidal(a): Balud 4. 6. 2008 St 22.18 cesta
[6] : : : reaguj : web

My pojedem s Ufikem z Liberce, resp. z Prahy v pátek večer. Nevím kolik míst budem mít v autě, ale pokud bude nějaké volné, je k dispozici…

Přidal(a): Valec 4. 6. 2008 St 22.40
[7] : : : reaguj : web

[6] Balud:Kdyby bylo nějaké volné, tak do Prahy nemám problem zajet.

Přidal(a): rastik 5. 6. 2008 t 09.42 Kvilda doprava
[8] : : : reaguj :

Ahojte uz sa tesim na tento stavnaty vyyyyborny zavod ;-) a na WE na sumave. Ja pojdem z Hradce na Kvildu autom. Zatial som sam, takze niekoho mozem z HK, Pardubiek ci Prahy zobrat nech je sranda :). Varianty su vyrazat v piatok vecer okolo 18tej popripade v sobotu skoro rano okolo 7mej. Doukorculovania

Přidal(a): Valec 5. 6. 2008 t 10.07
[9] : : : reaguj : web

[8] rastik: Rastíku, tak z Pardubic by to bylo dobrý. Jestli bys chtěl moji společnost v autě.....přiklaněl bych se k tomu večeru :-D

Přidal(a): rastik 7. 6. 2008 So 20.57
[10] : : : reaguj :

[9] Valec:Tak napis na mail rastik zavinac inlajn.cz alebo icq a dohodneme sa.

Přidal(a): Petr V. 16. 6. 2008 Po 15.49 super víkend.....
[11] : : : reaguj :

Chci poděkovat za perfektní bruslařský víkend na Šumavě všem organizátorům, to že nevyšlo 100% počasí vůbec nevadí, krásně jsem si to užil. Bruslit 20Km tam a 20 zpátky bez aut, se jen tak nepoštěstí :-)

Přidal(a): Valec 19. 6. 2008 t 19.34
[12] : : : reaguj : web

Jak jsme se bavili o těch bruslích s 6 kolečky, tak už jsem je našel. Vyrábí je CadoMotus. http://cadomotus.blogspot.com/…ownhill.html