Home E-mail - nezapomeň zaměnit slovo zavináč za znak

Zdají se Vám 110 mm kola malá?

8. 5. 2007 t 15.32 [Materiál]tisk

nákres Někteří nespokojenci chtějí stále větší kola. Důvodem je asi přesvědčení, že čím větší kola, tím budu rychlejší. Po 110 mm přišla nyní řada na 125 mm a to asi proto, že je to rozměr kol pro malé koleběžky (scooters), tj. je jich na trhu spousta. Kolečka pro tyto koloběžky sice mají jiné vlastnosti než jsou vyžadovány pro inline bruslení, ale pro zkoušení to některým stačí.

Na internetu najdete dva základní přístupy využití 125 mm koleček, méně obvyklý HiLo – 3×125 ve spojení s jedním menším kolečkem a pak převažující 3×125. Trojkolečkové setupy asi začaly se 110 mm kolečkama a jsou to většinou podomácku upravené rámy 5×80 nebo 5×84 u kterých nebyla osazeny druhá a čtvrtá kolečka. Pro 3× 125mm jejich autoři také využívají 5 kolečkové rámy nebo převrtávají 4×100.

Z předešlého to vypadá, že je to aktivita pár pomatenců. Asi ano, ale například firma Maxxon Sports & Technology avizuje výrobu rámů 3×125 (ve třech délkách od 12” do 13”) a inline koleček vhodných pro rychlobruslení s rozměrem 125 mm a to jak pro outdoor tak i indoor skating.

Z mého pohledu je to opravdu aktivita pár pomatenců a jedné malé firmy, takový koncept bez reálného využití. Ale třeba se pletu. Najdou se i u nás vyznavači „velkých“ kol? Jestli ano tak se v komentářích přihlaste.

Pár fotek na popisované téma

Prototyp k testování vyrobený ze staršího 5 kolečkového rámu (ProSkate – Inspeed). obrazek

Tak nějak by měl vypadat rám 3×125 (tohle je snad 3×100, ale 125 se prý vejdou) obrazek

Salomon 4×100 „převrtaný“ na 3×125, Autor: Johan inline (racereports.net) Salomon 4x100 - 3x125

Zástupce HiLo – 3×125 + 1×100 (možná 90), Autor: Johan inline (racereports.net) obrazek

Nákres 2×125 + 1×110, Autor: Jmac (racereports.net) – prý není myšleno vážně obrazek

Někde ve Francii (možná) – pěkně seřazené možné počty koleček – pět, čtyři, tři ….(ještě, že jich tam za sebou není víc, na čem by jel pátý nebo dokonce šestý). obrazek

Sdílejte článek kliknutím na ikonku oblíbené sociální sítě

37 komentářů | 7637 přečtení

Diskuse

Komentáře k textu

Rss komentářů tohoto textu - Formulář pro nový komentář

Přidal(a): Iwo 10. 5. 2007 t 16.32 nevim
[1] : : : reaguj :

Na jednu stranu si myslim, ze cim vetsi rychlost, tim bude inline brusleni zajimavejsi pro divaky, prirovnal bych to k MS silnicnich motocyklu. Na druhou stranu je ale otazka, zda skutecne az tak velka kola mohou skutecne zavodnika zrychlit – vetsi vaha brusli a zda bude mozne jet dobre technicky, coz prinasi zase vetsi rychlost. Uvidime, sam ted prechazim ze 4×100 na 4×110, tak brzo zjistim, zda mi tech 10mm prinese zvyseni rychlosti.

Přidal(a): Bob 12. 5. 2007 So 11.28 pravidla
[2] : : : reaguj :

Pokud vim tak v evrope jsou platna dvoje pravidla koleckoveho brusleni. Pokud se nemylim, tak jedna omezuji vybaveni bruslaru delkou noze a druha pak velikosti kolecek. Do tech, ktere omezuji velikosti kolecek uz se brusle se 110 nevejdou. Do, tech ktere omezuji delkou noze, se nuz se 4×110mm tesne vejde. Se 125mm uz asi tezko. Takze by Vas nejspise dikvalifikovali, na kterem koliv zavode, ktery by spadal pod jedna z pravidel. Stejne je to v nohách. Rozdily ve vybaveni jsou jen par procent (to muze u profiku zanamenat vsechno), ale pro nas amatery to snad nema zadne opodstatneni. Priklad: Stare brusle – R2, starymi kolecky dragon 84mm 85A (cca 82mm a opotrebeny – spicaty profil) , 2 roky stara loziska powerslide ABEC7 Nove brusle – Cado Motus PRO, frame mogema dualbox pro kolecka 110mm, kolecka SUPERSONIC 110mm 85A, nova loziska powerslíde ABEC 7 Rozdil pri printu byl 6 procent ve prospech Novych brusli. Je pravda ze to bylo na „idealnim“ povrchu, takze rozdil, ktery by mezi kolecky nastal pri prekonavani prekazky (cleniteho povrchu) zde nevidime. Myslim ale ze na zavodech v berline kvalitu povrchu opravdu resit nemusite. Pokud uvazujeme nejakou stredni hodnotu casu na maraton cca hodinu a pul mezi nami normalnim smrtelniky, tzn. 90minut, udela nam teoreticky tento procentualni rozdil necelych 6minut. Nesmime vsak zapomenout na to, ze tyto Nove brusle v prikladu maji o dobrych 150–200 gramu vice (kazda bota), coz se na dlouhe trati a nasi unave zatracene projevi. Cim jsme vyse tim hure se sprintuje, je tezsi naklonit nohu spravne u udrzet tento sklon pro optimalni odraz. Ted jednu sebelibou poznamku :) Svuj nejlepsi maraton jsem ujel v R2 5×84mm, hlavnimi faktory byly moje hmotnost, vule a dobre se tocici loziska. Z toho usuzuji, ze brusle jsou to posledni co bychom meli ladit. Proto si myslim, ze kdyz nam sedi bota a toci se kolecka tak bychom meli hlavne trenovat. Vysledky nedelaji brusle, ale trenink a hlava. Bruslemi uz se da vykon jen doladit. K cemu, ale je ladit, prumerne vykony? Kdyz to nekomu dela radost, tak proc ne, je to konicek jako kazdy jiny, ale stoji to za ty tisice?

Zatim to vypada, ze co nevidet budou na koleckovych bruslich nejaky karbonove 20ti palcove elektrony, aby byli uspojeni vsichni HARDWARE ladici a GRAMHONICI :o).

PS: Petre diky za peknej clanek, uplne mi to vyrazilo dech. Paradni obrazky.

Přidal(a): David 13. 5. 2007 Ne 00.01
[3] : : : reaguj :

Jedinej limit, je max. delka noze s koleckama 50cm. Velikost kolecek je neomezena. Jen v Nemecku byly kolecka velikosti 110mm do nedavna zakazany a ve Francii furt plati max. 100mm.

Přidal(a): Balud 13. 5. 2007 Ne 20.28
[4] : : : reaguj : web

[2] Bob : Koukám, že jsi se pěkně inspiroval bakulí ;-) Každopádně k tomu, co píšeš už můžu říc jenom ÁMEN.
Na druhou stranou Algida opičárna musel být na malých kolečkách fakt humus. Obdiviju všechny fitnesáky, co to na těch 80 mm kolečkach v tunelu překlepali.

Přidal(a): JoVym 14. 5. 2007 Po 23.05
[5] : : : reaguj :

Zdravim, moc zajimavy clanecek, jen nevim, jestli to u speedaku bude mit ohlas, nekde jsem cetl, ze je take dulezite i rozlozeni zateze na loziska (resp. na kolecko) a je to cca 18Kg/koleko. Takze 3 velky kola by nehmohl mit skoro nikdo… Ja sam ted zacinam „krotit“ speedy s 4×100 na 13" nozi, tak si netroufam odhadnout, jestli by tyhle super velky kola meli pro me prinos a jestli bych je vubec zvladl…

Přidal(a): Bob 15. 5. 2007 t 00.51
[6] : : : reaguj :

[3] David : zdar Davide, cim jako teda byly zakazany ty kolecka 110mm? Vladou? Vite nekdo presne jak to tedy je s temi pravidly? Kolik jich ofiko existuje a podle, kterych se kde jezdi?

PS: Ted jsem cetl ten svuj prispevek a uz jsem musel mit pekne nakoupeno, vypada to fakt jak vytazeny z tej bakule.

Přidal(a): Balud 15. 5. 2007 t 08.22
[7] : : : reaguj : web

[6] Bob : Pravidla FIRS jsou tady (PDF) v oddíle 20 na stránce 12 se píše, že kolečka nesmí být větší jak 100mm a nůž nesmí být delší než 50cm.

Přidal(a): Bob 15. 5. 2007 t 08.40
[8] : : : reaguj :

[7] Balud : Hmm tak neco takovyho jsem slysel a tusil, ale nikdy nevidel. Diky. Nevis co to je to propulsive gear u tech brusli klapacek? To je nejakej mechanismus kterej roztaci kolecko nebo co? (je to napsany ve stejnym odstavci). Vygooglit se mi nepodarilo.

Majte se

PS: Berlin se jezdi podle FIRSU? Zkousel jsem najit na strankach, ale bud jsem slepej (90%) nebo to tam nemaj (10%) link

Přidal(a): Balud 15. 5. 2007 t 09.06 jsi slepej ;-)
[9] : : : reaguj : web

Bob napsal/a: Berlin se jezdi podle FIRSU? Ano Berlín se jezdí podle FIRSu z Tvého linku cituji:

Berlin maraton píše The BERLIN-MARATHON for Inline Skaters is organised according to the regulations for competition of the German Roller Skating and Inline Association (DRIV) and of the International Roller Sports Federation (FIRS).

Přidal(a): Honza 15. 5. 2007 t 09.24 110mm v Berline
[10] : : : reaguj : web

Jesti si dobre pamatuju, Bob jel na 110mm a jeho vykon se tedy nemuze pocitat ;-) Takze Bobe, skrtni si ty „pekne“ vysledky z Berlina, protoze to je podvod na nas, co dodrzujeme pravidla :-D

Přidal(a): PetrN 15. 5. 2007 t 11.29
[11] : : : reaguj :

[2] Bob : Ad příklad – 6% mi naopak přijde jako výrazné zlepšení, zvlášť pokud by to platilo pro maratón. Jak a kde jsi testoval? Jestli to byl sprint, tak si myslím, že přínos v maratonu by mohl být ještě větší – síla 110 rozhodně nebude v krátkém sprintu. Jsou sice těžší, ale mají větší setrvačnost….. Souhlasím s tím, že nejvíc záleží na to co máš v nohách, ale ne s tím, že materiál je poslední co bychom měli ladit – optimum je nalezení optima . A ještě čím jsme starší (tebe se to zatím netýká) tím nám proti mladším nezbude než se snažit o zdokonalení techniky, dohánět lepším materiálem a nakonec, jak píšeš, je taky třeba si udělat radost  (tím nemyslím pořízení 125).

[5] JoVym : O optimálním zatížení koleček/ložisek psali v MagaInline. Vzhledem k tomu, že máš na výběr z 5 nebo 4 koleček, mohl bys optima dosáhnou pouze změnou svojí váhy – buď budu mít 72 kg na 4 kola nebo musím přibrat na 90 kg a pořídit rám na 5 kol. Jinak by to mělo také platit pro ložiska 608 a jinak pro 688. Menší počet kol (myslím 3) by asi nevadil na dokonale rovném povrchu, kde by váha byla rozložena rovnoměrně, ale v reálu se jezdí po asfaltu, který dokonale rovný není.

[10] Honza : Dokud se Bob nezlepší na bednu tak mu asi kolečka nepřeměří :-). Nebo můžete stanovit, že se v Plzni pojede podle FIRS.

Ještě poznámka k velikosti koleček: trenér z GoToSpeed říkal, že v jejich klubech nepustí na 100 dokud nemají dokonale zvládnutou techniku – tj. používají menší.

Přidal(a): David 15. 5. 2007 t 13.19
[12] : : : reaguj :

Do Berlina se na 110mm koleckach muze a mohlo, viz posledni rocnik Alex Contin.

Přidal(a): David 15. 5. 2007 t 13.20
[13] : : : reaguj :

V FIRS pravidelch pro rok 2006 byla velikost kolecek neomezenama. Treba v USA meli, nevim jestli to plati furt, ze na indoor jsou 110mm povoleny a ven uz ne.

Přidal(a): Bob 15. 5. 2007 t 14.18
[14] : : : reaguj :

[10] Honza : Copak ja porusuju pravidla? Na 110kach jsem zatim odjel jenom LeMans, jinak byly vzdy v reklamaci v nejmenovanem ceskem obchode se speed skating zbozim :). Abych nevypadal jako podvodnik, posledni berlin jsem jel na Rapsech s nozem mogema na 110ky, ale mel jsem v tom 100vky, pravidla jsou pravidla :o), i kdyz nejsem na bedne.

[11] PetrN : S tou setrvacnosti mas pravdu, ta se urcite projevi. Otazka je, jak ji chces vyuzit pri maratonu ve vlaku. Musel bys tedy nadupat tolik, abys mohl vydrzet 40km sam v tempu ktere ostatni nezvladnou. Pokud se budes celou dobu drzet s prvni skupinou na tezkych 110kach popr 125kach, tak je pak stejne nenadrbes ve sprintu (to neber osobne, myslim to obecne). Ale asi nebudes tolik unavenej jako kdybys jel na necem mensim, protoze to preci jen lip jede, kdyz uz to rozhejbes. Dalo by se tu mluvit o nejaky taktice, zkuste neco navrhnout. Velky kola Ti nabizi vyssi prumernou rychlost, ale asi ne rychlejsi sprint. Musel bys teda prvnimu vlaku zkusit ujet uz par km pred cilem, ale obavam se ze se vzdycky najdou i 84ckari, kteri Te v tom tempu uvisi a tech parset metru pred cilem nekompromisne nadrbou.

Ten postreh s tou technikou a az po jejim zvladnuti prejit na velka kola je zajimavej. Kdo jste to zkusil, tak je fakt ze v nizky bruslich mnohem lip cejtis jestli ten odraz za neco stal nebo ne. Ty 110ky to uz jsou takovy chudy, ze rozeznas jenom jestli jedes dopredu nebo dozadu :)

Jinak s tim premerovanim kolecek mate recht! Jenom si nezapomente vyzout ty velky kola az budete mit v planu se na tu bednu dostat, to by pak mohlo mrzet :P

Přidal(a): PetrN 15. 5. 2007 t 15.24
[15] : : : reaguj :

[14] Bob : tak to vypadá, že v Německu na 110 můžeš jezdit odkaz v USA jenom na lokálních, regionálních a nějakých dalších akcích odkaz

ad setrvačnost při maratonu: 110 jsem nezkoušel, ale představoval jsem si, že při větší setrvačnosti udržíš rychlost při nižší námaze.

Přidal(a): Iwo 15. 5. 2007 t 18.54
[16] : : : reaguj :

[11] PetrN : Asi to v tom komentari zapadlo, ale Balude doufam, ze v CMP jsou 110 mm kola povoleny, protoze jestli noha dovoli, rad bych na nich v sobotu jel ?

Přidal(a): Balud 15. 5. 2007 t 20.34 110 mm v ČMP
[17] : : : reaguj : web

[16] Iwo : Ano 110mm kola jsou povolená. Stejně je to o nohách, jak už se tu mockrát zmínilo.

Přidal(a): Bob 15. 5. 2007 t 20.36
[18] : : : reaguj :

[15] PetrN : pokud jde o misto kde jsem to zkousel (porovnani tech brusli a casu). Bylo to na ovalu 240metru povrch epesni. Na tech 240 metrech byly teda rozhodne rychlejsi ty 110ky, ale rozbeh asi bude rychlejsi na tech nizkejch. Otazka je co se jak zuzitkuje pri zavode.

[16] Iwo : v sobotu jsou povoleny klidne kola 200mm, na cem pojedes na tom pojedes. Jediny co se bude rozlisovat, jesli mas vysokou nebo nizkou botu a tim priblizne vymezime hranici mezi fitness a speed ke spokojenosti vice lidi.

osobne si myslim ze ta hranice neexistuje.

Přidal(a): LM 16. 5. 2007 St 11.08 :-))
[19] : : : reaguj :

[6] Bob : teda Bobe ta sebereflexe klobouk dolů (lepší po sobě nic nečíst… ), ale mít nakoupeno jak říkáš v půl dvanáctý dopoledne… :-)), ty ten trénink šidíš… :-)), čau

Přidal(a): Teplickej 16. 5. 2007 St 12.58
[20] : : : reaguj :

Je to škoda, že se nedodržují pravidla FIRS jak u ČMP tak ani u LIL. Potom ani Mistroství republiky na 21 nebo 42 km není košér.MJ

Přidal(a): Iwo 16. 5. 2007 St 14.12
[21] : : : reaguj :

[20] Teplickej : Sam mam 4×110, tak to muze vypadat, ze si chci prosadit svoje brusle, ale i kdybych je nemel, tak bych byl rad, ze se nedodrzuji pravidla FIRS. Samozrejme nejaka pravidla byt musi, ale pokud se da na stodesitkach zajet rychleji nez na stovkach, tak by meli byt povoleny. Vzdyt je to speed a prave rychlost muze pritahnout divaky. Ono je jinak hezke, ze si zazavodime, ale bez fandu a povzbuzovani to neni ono.

Přidal(a): Balud 16. 5. 2007 St 14.44 re: Pravidla FIRS
[22] : : : reaguj : web

[20] Teplickej : Máš pravdu Teplickej. Pravidla jsou pravidla a dodržovat by se měla. Pro letošek už to necháme jak to je, ale v dalších letech (budeme-li opět tak šílení, abychom do toho šli 8-O) se nad použitím pravidel FIRS určitě zcela zodpovědně zamyslíme.
Na druhou stranu 110mm kola jsou další vývojový krok v bruslení, který se jistě brzo promítne i do FIRS pravidel, stejně jako se tam promítla kola 100mm.

[21] Iwo : Jo diváci…. To je v ČR velmi smutná kapitola snad u každýho sportu. To, že se kolem nich prořítí vláček rychlostí 40 km/h je podle mě nepřiláká, pokud sami nemají k tomu sportu nějaký vztah. A tím nemyslím jenom to, že jsou to příbuzní a přátelé závodníků. Třeba na dostihy chodí lidi především kvůli vzrušení ze sázek a až pak kvůli tomu, že ty koně běhaj rychle. Hmmm, že bychom rozjeli sázkovou kancelář betlajn.cz ?

Přidal(a): Bob 16. 5. 2007 St 16.15
[23] : : : reaguj :

[19] LM : Zdar :), to bylo nakoupeno ve smyslu preuceno hlavo-vymyto, ne jako v podnapilym stavu. Frcel jsem do noci, pak chvilku spal a pak zase psal. Pak jsem psal spisovne a zdebilnele… stane se

Přidal(a): Iwo 17. 5. 2007 t 10.22
[24] : : : reaguj :

[22] Balud : Nemyslim si to co ty. To ze lidi nechodej na fotbal nebo na hokej, je podle me dany tim, ze dobry hraci hrajou v zahranici a v pripade fotbalu korupcni afery. To lidi stve. Dalsi veci je cena vstupenek. Pred 89 byly vstupenky velmi levne a zdrazeni ala zapad je porad proste pro spoustu lidi nestravitelne. Ale podivej treba na fotbalovou Spartu, kdyz na tom zacala pracovat, zlevnili, poradaj souteze o vstupenky, tak lidi chodi. Podle me je inline speed docela koukatelnej, srovnaval bych s moto zavodama a na ty lidi docela chodi. Inlinu akorat chybi televizni medializace, bohuzel, CT si proste vysila svoje nekoukatelny sporty jako florbal, beach volejbal atd. a my mame smulu.

Přidal(a): Iwo 17. 5. 2007 t 22.04
[25] : : : reaguj :

[20] Teplickej : Koukam na stranky Poweslide, tak posilam odkaz k tematu. http://www.powerslide-racing.com/ Ona urcita konzervativnost v pravidlech je spravna (viz. ledni hokej – kazdej rok meni pravidla, ze uz me nastvali a prestal jsem to sledovat, a to jsem si kdysi nenechal ujit temer zadne utkani.) Na druhou stranu, povolit 110 by meli, nekdy totiz drobna uprava pravidel muze sportu dost pomoct (viz fotbal – kde se sef UEFA Platini snazi protlacit tzv. brankoveho rozhodciho, ktery by sledoval vse co se deje v pokutovem uzemi).

Přidal(a): Teplickej 18. 5. 2007 P 08.22
[26] : : : reaguj :

[25] Iwo : Iwo..ten komerční výkřik od Powerslide nic neznamená..po závodech WIC ( ve WIC kde jsou 110 povoleny) v Engadinu v roce 2006, kdy ve sjezdu první balík dosahoval rychlost přes 80 km/h několik závodníků samo prohlásilo návrat ke 100kám. Většina ženských taktéž zůstala u 100vek. Ty Iwo..ty budeš asi rychlík na těch 110 ;-)

Pro mě za mě třeba 110 ale jasně posaná třeba v pravidlech svazu.

Přidal(a): Iwo 18. 5. 2007 P 10.40
[27] : : : reaguj :

[26] Teplickej : jj, proste problem je ve svazu, mel by co nejrychleji dat do pravidel, kola do 110 mm. Jinak rychlost je problem kazdeho zavodnika, ustat se da cokoliv. Samozrejme pad v takove rychlosti je problem, sam jsem si dal na hubu ve slusne rychlosti loni v Le Mans, ale nastesti jenom lisej po cely noze, vim ale o cem je rec. Stejne si myslim, ze inzerat, ze se pojede az 80km/h uz sam o sobe nalaka divaky. (To se nekdy chybne zamenuje se snahou komercializovat sport, ale napriklad ve 30. letech minuleho stoleti bylo na okruhu v Brne na automobilovych zavodech pres 100.000 lidi a presto se o komerci neda mluvit.)

No pro zavody zatim zustavam na 100vkach. Mam problem s kotnikem a jet na nezajetych bruslych zavod mi neprijde rozumne. O nejakem zvyseni rychlosti bych ale nemluvil, co clovek nema v nohou… :-(

Přidal(a): Teplickej 21. 5. 2007 Po 08.25
[28] : : : reaguj :

Zdarec, někdo tu psal, že v Německu jsou 110 mm povoleny, což není pravda. 110 mm jsou povoleny pouze při marathonu na silnici (42 km), závodů v rámci WIC a u silničního maratonu, kde startují závodníci pouze z Evropy!!! Závody na dráze, silnice 10km, 21km atd pouze na 100. http://www.driv-speedskating.de/…view/140/69/ MJ

Přidal(a): Teplickej 27. 5. 2007 Ne 21.08 100 vs 110
[29] : : : reaguj :
Přidal(a): Jetson 11. 6. 2007 Po 19.58 Bohužel fyzika to vidí jinak
[30] : : : reaguj :

[15] PetrN :Z toho co píšeš, by vyplývalo, že můj metrák na začátku rozjedu a potom už jen koukám bez odrážení, jak lehcí atleti mizí za mnou a mou setrvačností. Bohužel to nefunguje. Větší kolečka můžou znamenat menší valivý odpor a lepší přejezd nerovností (nemyslím koleje, ale nerovnost povrchu). Tím veškeré výhody končí. Setrvačnost se Ti projeví maximálně když je roztočíš rukama naprázdno, ale i to je subjektivní pocit, protože na jejich roztočení samozřejmě vydáš víc energie než na roztočení menších.

Přidal(a): TJ Lockwood 21. 6. 2007 t 13.45 Inspeed M-Frame 3x125mm
[31] : : : reaguj : web

Please veiw our site www.inspeedskateco.com for 3×125mm inline skate.

Přidal(a): LandRoller 3. 7. 2007 t 01.18 Pět, čtyři, tři...DVĚ kolečka!
[32] : : : reaguj :

ještě k tomu vtipnému komentáři ohledně fotky, kde jsou závodníci hezky seřazení v počtu koleček…Dnes už se jezdí i na dvou kolečkách! http://www.landroller.cz/

Přidal(a): KUBA 26. 9. 2007 St 19.17 TGV
[33] : : : reaguj :

TO BISEM JEL RYCHLE 547 KM H TI VADO :-P :-P :-P :-P :-P :-) :-) :-)

Přidal(a): Revosport 6. 10. 2007 So 09.14 revopsort/inspeed 3x125
[34] : : : reaguj : web

revopsort 3×125 at 3×125.com

Přidal(a): Revosport 2. 11. 2007 P 21.07 3x125
[35] : : : reaguj : web

We have simplified our web presence we now have one website at www.revopsort.net home of the 3×120mm and 3×125mm inline speed frame. text odkazu

Přidal(a): Revosport 13. 11. 2007 t 08.29 Revosport 3x125
[36] : : : reaguj : web

[31] Pro TJ Lockwood :website is now www.revosport.net and the new 2008 3×125 frame will be available next week. :-P

Přidal(a): revotech 26. 5. 2008 Po 09.51 new 120mm & 125mm wheels
[37] : : : reaguj :

You can now order 120mm and 125mm wheels from china one supplier currently makes Bravos recreational wheels and offers a mesh core 125mm wheel with Hyper compound, FLD Sports in china developed a copy of the Revotech/Gyro wheel with larger 87mm core and a materials & formula they got from a French wheel company.

www.klocaster.com www.fldsports.com

*
  Gravatar povolen.
Komentář *
Kliknutím vložíš:
Vlo� smajla :-) Vlo� smajla :-( Vlo� smajla ;-) Vlo� smajla :-D Vlo� smajla 8-O Vlo� smajla 8-) Vlo� smajla :-? Vlo� smajla :-x Vlo� smajla :-P Vlo� smajla :-|
Příspěvěk je formátován Texy! syntaxí. Není povoleno HTML, odkazy se převádějí automaticky. Pokud se komentář nezobrazí, neprošel bezpečnostní kontrolou a já jej musím schválit přes administraci. Nevkládej jej prosím znovu.